Onze auto eruit gaat

Onze auto eruit gaat!
Ik vind het heel jammer…zo’n mooie auto…maar als we hem heel het jaar moeten rijden om 2 weken de caravan mee te kunnen trekken dan is ie gewoon veel te duur.
Ik wil nu onze auto Hyundai Tuscon verkopen en een peugotje of golfje ervoor terug kopen.
Ons pap en mam die trekken de caravan wel vnaar de plaats waar wij willen en komen hem weer ophalen.
Deze auto doe ik met pijn in mijn hart weg want hij is zo leuk en wij hebben hem voor mij gekocht want mijn vriend heeft een auto van de zaak…maar als ik bekijk wat ie per maand kost dan kan ik daar 3 kleintjes voor rijden.

Toch zit ik er wel mee dat ik straks niet meer zo’n bak kan rijden maar ik moet ook naar mijn portomonee kijken en verstandig zijn.

Hij staat nu op de meest bezochte site voor 2e hands spullen (je weet wel)

Gr, Danielle
Wou ik toch ff kwijt!

He, wat jammer zeg dat je je auto weg moet doen… Ik heb hem zien staan op MP… Mooie auto hoor… echt super…
Maar net wat je zelf al zegt, het is het niet waard om er alleen 2weken mee op vakantie te gaan… En daar kun je inderdaad weer een leuke goedkopere auto voor rijden… Succes met de verkoop en de koop van een andere…

Liefs, Melanie

@ melanie:Het kindje wat erin zit zit niet bij de prijs inbegrepen hoor!
Ja…ik wil nu een kleinere en smaller (makkelijker in de garage)

Gr, Danielle

Jammer, maar ach…ik zou zeggen: het is maar een auto. Of is dat te bot? Ik rij een Ford Ka, ook als 2e auto. Prima te doen, lekker doorkachelen met zo’n kleinere auto.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebben maar 1 auto Ik heb geen auto nodig tot nu toe

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hahah wij ook maar ik laat mn mannetje naar zn werk fietsen, heb ik altijd de auto ter beschikking!
Wij rijden alleen maar een opel corsa, is prima te doen. Maar voor op vakantie gaan zou een wat grotere handiger zijn

Dat is hem nu dus bij ons.
Wij hebben deze grote gekocht met in onze kop: deze is een goeie caravantrekker!
Maarre…we gaan maar 2 weken per jaar en moeten we hem daar dan heel het jaar voor rijden en zo duur rijden?..dus ik dacht: ik ga het er eens met mijn vriend over hebben en die zei ook: ja…hij is inderdaad duur en voor die 5 km per week die IK erin rijd (en in het weekend met z’n drietjes) is hij gewoon super duur.
En…ik hoop…ALS we hem verkocht krijgen dat ik wat geld terug op de bank kan zettendan ben ik NOG blijer…een kleiener auto en weer meer geld terug

Dussss…wie wil hem?

Gr, Danielle

Ik snap het helemaal
Ik hoop dat je m snel verkocht hebt…!

Maare kleine auto’s rijden wel goedkoper, maar zijn vaak wel net zo duur (of zeker tweedehands soms duurder ) in aanschaf he!

Ik WIL hem wel… Heb alleen de centjes niet… hahaha
En krijg ik dat kindje er helemaal niet bij??? Jammer hoor!

Nee gekheid…

Als je hem verkocht krijgt en geld terug kan zetten op je bank, zou het helemaal super zijn natuurlijk!

Liefs, Melanie

@bakmama: das ook de reden om het even zo te proberen ja.
Als we nou een auto pakken die een stuk kleiener is maar 2 jaar jonger ofzo danzeggen ze bijvoorbeeld:…zonder geld bijleggen kan je die andere meenemen.
Ze gaan echt niet zeggen van: je krijgt nog 2000.- terug!

Daarom proberen we het zo…en…lukt dat niet dan blijven we hem denk ik doorrijden want dan gaan we er anders te veel op verliezen.

@mriek: nou het is niet zo dat deze auto erbij is…want mijn vriend zijn werkauto is een werkauto met alle gereedschap etc erin zo’n busje.
Dus deze auto is dus echt de gezinswagen waar we alles mee doen snap je.

Gr, Danielle

Ah oké, dan snap ik dat je wel een fatsoenlijke wagen ervoor in de plaats wilt en dat je het met een Kaatje niet gaat redden

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
@ melanie:Het kindje wat erin zit zit niet bij de prijs inbegrepen hoor! Ja...........ik wil nu een kleinere en smaller (makkelijker in de garage)

Gr, Danielle

hahahaha goeie danielle
hee maar wat jammer meid! maar alles wordt zo strontduur zeker in 2011 en het is misselijk hoe dat in 2012 enz wordt.
Als je kunt besparen moet je het doen natuurlijk. tuurlijk baal je maar ik hoop dat je er iets moois voor in de plaats krijgt

Als jullie er echt zo weinig in rijden dan geef ik je groot gelijk dat jullie een kleinere auto gaan aanschaffen. Ik hoop dat jullie de auto snel verkocht hebben.

Groetjes,
Sandra