Onze 11 maanden oude Lars een bergbeklimmer wordt?

Ja ja… meneertje hier is een echte durfal en klom vanmiddag zonder moeite en zonder aarzelen binnen 30 seconden helemaal alleen de trap op naar boven (toch wel 17 treden…) Papa liep achter hem, nadat hij erachter kwam dat meneer op weg naar boven was haha, maar hoefde niet te helpen hoor. En trots dat die kleine boef was! Hahahahaha onvoorstelbaar!

Liefs

Leuk is dat he! Super van Lars!

Maar nu dus altijd de traphekjes ervoor, want ze klimmen ook naar boven als je er niet bij bent…
Helaas heeft Luka dit een keer gedaan, ik dacht ik aan hartaanval kreeg zeg!
Papa zegt tegen hem:“We gaan naar boven” en keek nog even ergens naar en had niet gemerkt dat Luka al de trap op klom…
Dus ik kom ons washok uit en zie onze peuter al op de helft van de trap ( ook 17 treden!) allen staan!
Dat gebeurt ons dus nooit meer!

Lilypie First Birthday tickers

Ja precies!
Vorige week stond hij ook al ineens op de vierde trede toen papa boven was en vanmiddag was ik dus boven. Gelukkig doet ie het nog niet als er niemand boven is maar ga wel op pad voor zo’n hekje voor beneden. Boven hebben we gelukkig al eentje…
Gaat echt snel dan opeens!

Liefs

Oh echt! het gaat ineens onwijs hard!
Luka word over 3 weken al 2 jaar, ineens klimt hij uit zijn ledikant, voert hij telefoongesprekken met mama en oma, drinkt uit een normale beker en wil zijn kleding kiezen!
Gelukkig mag ik het allemaal nog een keer meemaken met Jenthe…
En genieten doe ik hoor!

Lilypie First Birthday tickers

Sylvie deed het ook zomaar ineens met 11 maand. Ik ben me nog veel erger geschrokken want Sylvie klom ook hier helemaal alleen de trap op en ik vond haar boven… Wat schrik je dan zeg!
Hier toen niet meteen een traphekje aangeschaft, maar voortaan de deur van de woonkamer naar de gang altijd dicht gelaten
Sinds kort hebben we een traphekje boven, maar dat is zodat ze boven lekker ongestoord kan spelen overal zonder dat ik er steeds achteraan moet
Beneden hebben we geen traphekje, maar gewoon altijd de deur naar de gang dicht

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 17 Jul 2011 19:10:41