Ontztettende misselijkheid

Hallo,

ik ben eigenlijk nog heel jong en ben al zwanger.
Ben nu nog maar in de eerste maand.
Mijn probleem is dat ik bij het minste al enorm misselijk word!
Ik hoef maar mn koffer op te schuifen en ik moet al bijna overgeven.
De bus en de trein zijn ook al niet zo goed bevallen.
Buiten dat ben ik ook ENORM moe de hele dag en mn ogen zijn enorm rood en doen zeer.
Heb ook steeds hoofdpijn.

Iemand ook zoiets mee gemaakt?
En is dit normaal?

hoi pipa,

als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap !! en als twee misselijkheid is meestal pas het begin van zwanger zijn wees maar gerust het is echt normaal zijn allemaal zwangerschaps kwaaltjes…je hoef natuurlijk niet alle zwangerschaps-kwaaltjes te krijgen als je ze niet heb is gewoon mooi meegenomen… ik helaas heb ze allemaal gehad bij mijn eerste zwangerschap… nu bij mijn 2de ben ik erg misselijk geweest en heb nu last van maagzuur…maar hoor er allemaal bij…

Groetjes Sylvia

Hoi Pipa,

Gefeliciteerd.
Ik ben ook vanaf de eerste maand verschrikkelijk misselijk en kan weinig binnen houden. Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger en moet zeker 1 tot 2 keer overgeven per dag en soms wel meer. Helaas werkt bijna niks hier tegen wel neem ik de hele dag druivensuiker en dat verlicht wel iets. Ik ben ook erg moe en gebruik daarom ook floradix hier zitten veel vitamine in die je lichaam nodigt heeft en dat helpt wel iets, maar vooral lekker rustig op de bank liggen na het werk werkt beter.
Succes met je zwangerschap

Hoi Pipa,
Voorzichtig gefelicitieerd…
Ik heb zelf niet zoveel klachten gehad in het begin van de zwangerschap, maar dat is voor iedereen heel verschillend. Misschien toch verstandig om met je klachten even de huisarts of verloskundige te bezoeken?

Sterkte, hopelijk voel je je snel iets beter,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hoi Pipa,

gefeliciteerd!

Ik ben de eerste 17 weken van mijn 2e zwangerschap alleen maar misselijk geweest, maar natuurlijk wil ik je niet ontmoedigen!
Ik kon me weinig tot niet inspannen om dat idd alles me misselijk maakte. Het werd wel wat minder na 12 weken, maar helemaal eraf kwam ik niet.
Ik zou toch even contact opnemen met je verloskundige of huisarts.