Max is een ontzettend vieze eter! Echt ongelofelijk! Hij liet zich eerst altijd voeren en dan was de schade wel te overzien. Nu weigert hiij gevoerd te worden en wil hij zelf eten. MET ZIJN HANDEN. Vorkjes en lepels gooit hij weg, hij begint meteen in zijn bord te graaien. En als hij het dan nog op zou eten…maar nee, hij smijt alles op de grond en smeert eten in zijn haar. Vandaag aten we noedels, het leek wel alsof er maden in zijn haar geplakt zaten! Erg vies.
Mijn houten vloer ziet er niet uit op de plekken waar hij zit, overal witte yoghurtvlekken en aangekoekt eten. Zijn Tripp Trapp kan zowat al naar de stort, die krijg ik gewoon niet schoon. En dan zwijg ik nog over onze tafel van een jaar oud en onze leren stoelen! Allemaal vol etensvlekken!
Max eet op deze manier bijna niks en ik word er zo sjaggo van. Want als we brood eten is het hetzelfde, hij kiept zijn melk ook om, omdat dat zo lekker drupppelt…en dat is leu (hij drinkt uit een tuitbeker of fles). Ik ben het zo beu om elke dag meerdere malen onder tafel te liggen om die zooi op te ruimen! Ik erger me er echt kapot aan . Hij ziet er zo goor uit zo en mijn huis ook. Ik ben echt geneigd om zijn bakje weg te zetten als hij zo smerig zit te DABBEN, maar het kind is 1…Eva at altijd erg netjes en zoń vieze eter ben ik niet gewend. Hij hoeft natuurlijk niet met mes en vork te eten maar dit is echt het toppunt en ik word er gek n. Ik haat rotzooi en een vies huis!
Eten jullie kids ook zo vies? En hoe hou je het enigzins in toom? Ik wil graag tips om zowel Max als mijn huis een beetje schoon te houden? Ik denk er echt aan om zoń slab met mouwen te kopen en om vuilniszakken om hem heen te leggen enzo…het is TE ERG! BLEEEEEH!
Groetjes Rainbow