Ontzettend vaak ziek

dag allemaal,

mijn zoontje is 2 weken ziek geweest A.B. kuur gekregen, allergisch
voor uitslag niet lekker, weer naar de h.a.
Inhaler gekregen. 1x geprobeerd maar hij werd er benauwd van en moest
hele tijd erg hoesten.
W.s. moet hij er ook aan wennen, of verkeerd gebruik.
We zijn er dus mee gestopt en toen ging het beter en nu bijna 2 weken
later weer verkouden, en sinds vandaag ineens weer koorts.
Ik weet dat het heerst, het hele gezin heeft het hier gehad.
Maar het lijkt wel of het allemaal weer opnieuw begint, hebben jullie
dit ook meegemaakt, of tips voor mij? als het te lang duurt ga ik sowieso
weer even terug naar de h.a. Maar ik vind het zo raar dat hij nu ineens weer
vrij hoge koorts heeft, hij gaat wel naar de psz, dus daar lopen ze het natuurlijk
ook snel op.

Graag tips/ ervaringen.

alvast bedankt.

gr, chantal

Hoi,

Is hij al het hele jaar aan het kwakelen??? Kijk mijn dochter was voortaan het hele jaar door twee weken verkouden of ziek een week goed en dan weer.
Als dat het geval is zou ik even goed naar de amdelen laten kijken.
Maar is dat niet zo tje dan heeft hij het hele vervelende verkoudheid/ griep virus wat heerst. De buren van ons zijn er al drie maanden mee belast. Wat ze ook doen niets helpt. Goed luchten alles goed en vaker wassen ab kuurtjes goed poetsen maar helaas. Hun ha zegt ook het is een zeer vervelend virus is die niet een twee drie te verslaan is.

sterkte en beterschap,

groetjess

lon106

Hier zijn we ook aan het kwakkelen, en niet alleen de kleine, ik ook! ben je er bijna bovenop komt er weeer een griep overheen. Milo is nog niet ziek af geweest. Het heerst gewoon enorm. En hij heeft wel zn neusamandelen laten knippen en buisjes in zn oren. Maar toch strond verkouden en benauwd. Bij twijfel altijd effe naar de huisarts, maar het is een bekend verhaal

beterschap

x Floss

bedankt voor jullie reakties, hij is niet het hele jaar door ziek geweest, keer in dec. en dan 2 weken geleden en nu dus weer. Vanavond nog ruim 40 graden koorts, maar wel heel levendig, net alsof er niks aan de hand is… Hou het wel even in de gaten…

Gr. Chantal