Michele, we rijden dan wel effe langs Den Haag!
Maar Morgan kan dan met Rico en Eef praten in Utrecht he? Maar ik weet eigenlijk niet eens of ik wel kan en dadelijk moet Inge gewoon de hele weg met Rico praten omdat wij er niet bij zijn! Ik hoop dat het lukt, weet alleen de definitieve datum niet?
Enne…hier heeft Eva sinds vorige week een Winnie de Poeh die een lichtgevend hoofdje heeft. Er zit ook een slaapliedjesstand op. De batterijen zijn alleen op en nu lijkt dat ding net een demoon, zo van RRRRRR ARGH…zo ratelt dat liedje. Het licht doet het nu ook even niet meer, maar Eva was meteen dikke maatjes met Winnie. Ze pakt hem meteen op in bed en ze voelt zich duidelijk veilig dan. Ze geeft ook allemaal kopjes. Leuk dat ze nu echt aan dingen hechten, hij MOET mee in bed! Leuk dat Morgan helemaal verliefd is op haar baby! Eva is ook dol op andere kindjes, ze voelt meteen aan dat zij ook klein zijn. Maar Eva is gewoon uberhaupt dol op aandacht en mensen. Gisteren was de Irakese vriend van papa hier. Hij is best donkerbruin en heeft een grote rij blikkerende tanden. Hij was gek met haar aan het doen en ze schaterde van plezier! En maar kijken naar die grote rij tanden! Was heel grappig hoe ze daar op reageerde!
Groetjes Rainbow, trotse mama