Ontwikkeling

@ Mini- Boy: jouw kindje is gewoon minder snel met motorische dingen misschien, maar wellicht kletst hij al heel snel de oren van je hoofd. Het is in elk geval een onwijs lief en leuk kereltje, over 18 jaar doen ze allemaal hetzelfde hoor!!!

Groetjes van Christa

@Michele: Morgan hoeft niet jaloers te zijn want de 3ling wordt een uur of wat later herenigd

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Michele, we rijden dan wel effe langs Den Haag! Maar Morgan kan dan met Rico en Eef praten in Utrecht he? Maar ik weet eigenlijk niet eens of ik wel kan en dadelijk moet Inge gewoon de hele weg met Rico praten omdat wij er niet bij zijn! Ik hoop dat het lukt, weet alleen de definitieve datum niet?

Enne…hier heeft Eva sinds vorige week een Winnie de Poeh die een lichtgevend hoofdje heeft. Er zit ook een slaapliedjesstand op. De batterijen zijn alleen op en nu lijkt dat ding net een demoon, zo van RRRRRR ARGH…zo ratelt dat liedje. Het licht doet het nu ook even niet meer, maar Eva was meteen dikke maatjes met Winnie. Ze pakt hem meteen op in bed en ze voelt zich duidelijk veilig dan. Ze geeft ook allemaal kopjes. Leuk dat ze nu echt aan dingen hechten, hij MOET mee in bed! Leuk dat Morgan helemaal verliefd is op haar baby! Eva is ook dol op andere kindjes, ze voelt meteen aan dat zij ook klein zijn. Maar Eva is gewoon uberhaupt dol op aandacht en mensen. Gisteren was de Irakese vriend van papa hier. Hij is best donkerbruin en heeft een grote rij blikkerende tanden. Hij was gek met haar aan het doen en ze schaterde van plezier! En maar kijken naar die grote rij tanden! Was heel grappig hoe ze daar op reageerde!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, geweldig dat contact met knuffels! Nora heeft als sinds haar geboorte een knuffel (zo’n dunne met hele lange armen en benen) die heet Elk. (zo heeft ze em zelf genoemd) Soms pakt ze em op gaat em echt uitgebreid zitten knuffelen, zo tegen haar neus aan, das zooo schattig!

Ze gaat naar een kdv, twee dagen en is daar nog de kleinste. Ze vind het leuk om naar de grotere kinderen te kijken en zij zijn vooral heel erg geinteresseerd in haar, omdat ze de baby is. dat gaat wel goed. En ja, net als mamma: lekker kletsen is leuk met alles en iedereen! haha!

Lilypie - Personal pictureLilypie

Schattig dat ze hem zelf al een naam heeft gegeven! ELK! Raak Elk maar niet kwijt, want dat vinden ze heeeeeel erg dan he? Gelukkig mag Winnie alleen in bed, want hij is te groot om mee te slepen (vind ik dan) en ik wil ook niet dat hij kwijtraakt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Poohbeer is eigenlijk beschermbeer, DE grote vriend van iedereen rico wil ook niet zonder pooh, alleen die van hem is geen demoon hahaha
Ooh ik wil zograag dat jij ook meegaat rainbow! de 3lign wordt dan eindelijk samen gebracht
en anders hoef ik nog niet alleen hoor want mama van roy en roy gaan ook mee

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 18 Jun 2009 11:51:31

Morgan heeft knuffedoek. Net als ik een simpel stuk stof van badstof. Bij mij waren het als knid spuugdoeken en die van haar is een slab. Maar net als mamma een badstoffetisjh. En pop is voor buiten het bed en in der wagen. Want Pop moest ineens mee van de week in der buggy. Ze liet hem niet los.

Enne Rainbow we hebben ook nog steeds geen datum geloof ik.

Groetjes,

Michèle

in’t weekend van 19 en 20 september…
neem aan dat het dan de zaterdag wordt?

enne wat aandoenlijk zeg een pop! echt gaaf
rico is ook dol op zn slabber
dan is hij meteen stil als ie aan’t huilen is of aan het zeuren

Oke als die datum zeker is dan ga ik die vastleggen thuis. Pappa kan dan niet mee dus het is mamma en Morgan. Pappa moet of werken of voetballen

Groetjes,

Michèle

ja zo stond het in het toppic, maar neem aan dat dat niet op een vrijdag of zondag is

Ja ik weet dat dat een optiedatum was, maar er zijn zoveel datums genoemd en volgens mij weet niemand wanneer het nou precies is geloof ik.

Groetjes,

Michèle

en rico is 24 september jarig dat is fijnn heeft ie een leuke week en viert ie stiekem toch een beetje extra verjaardag als het wel dat ene weekend is mogen jullie rico alvast feliciteren haha, en Morgan is dan al een jaar niet??

ja morgan is van 3-9 dus die is dan alweer bijna 13 maanden

Groetjes,

Michèle