Ontstoken oogje

Hallo

Mijn dochtertje van 16 Weken heefd al heel lang last van een ontstoken oogje. Ik heb al 2 verschillende oogzalfjes van de dokter gehad maar het blijft terug komen.
Ik maak het oogje schoon met sterille gaasjes en gekookt water maar het lijkt niet te helpen, heefd er nog iemand tips??
groetjes
Jolanda

geef je borstvoeding?? een druppel borstvoeding doet wonderen… echt waar! in elk oog 1 druppel laten vallen… elke keer voor het voeden … dus niet afgekolfde melk oid maar echt van borst naar oog!

hier 3 x gedaan en het was over… !!

tja wil je gestuntel niet zien… maar echt het proberen waard!

Hoi,

Mijn zoontje heeft er ook erg lang last van gehad. Heb ook een zalfje gehad van de dokter, maar hielp ook niet. Druppeltje bv hielp bij mij ook…
Verder door blijven gaan met gekookt water en gaasje…(of tisseu, wc-papier). En vooral eraf blijven met je handen of ander doekje. Vaak maakte iemand snel zijn oog schoon met een spuugdoekje ofzo… konden we weer van voor af aan beginnen :S

Succes!

Groetjes Evelien

Hier in Ecuador “moest” ik het gaasje nat maken met Kamille-thee. Het hielp soms wel en soms duurde het wat langer.
Groetjes, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/tOytm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />