Hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet… maar de kleine dame hier weet zich tegenwoordig overal uit los te wurmen.
In de buggy, is het soms wel wat lastig als ze er zo opeens uitspringt, maar OK… daar kan ik dan nog wel mee leven.
Maar ze doet het nu dus ook in de auto!
Als manlief rijd kan ik haar wel in de gaten houden. En als ik dan zie dat ze weer aan het ontsnappen is kan ik haar wel even streng toespreken. Dan luisterd ze op zich best goed, gaat weer netjes zitten, maar krijgt natuurlijk niet zelf weer de gordeltjes terug aan. Dus moet even geholpen worden.
Dat kan dus wel als ik niet moet rijden, maar als ik zelf rij kan ik natuurlijk niet continu naar haar kijken of ze er toch niet uit aan het klimmen is!!
Het geeft levensgevaarlijke situaties zo, want kijken doe ik toch!! En als ik naar haar kijk… zie ik niet wat er op de weg gebeurd.
Het is echt niet zo dat de gordeltjes te los zitten… dus strakker zetten is geen optie…
Op de fiets doet ze het trouwens ook. Ook al zo lastig, als ik met 1 hand moet sturen, andere hand kind tegenhouden, terwijl er achterop ook nog een kind zit te wiebelen. Hahaha
Iemand tips om dit zo snel mogelijk af te leren?