Ontslag gehad

vanmiddag werd ik gebeld en mijn contract word niet verlengt,ben al geruime tijd aan het tobben en zo gaat het om te werken en gebeurd ook wel eens dat ik 3 tot 4 weken niet kan werken.

maar net werd me doodleuk verteld dat me contract niet verlengd word en een fijn weekend kreeg ik.

nou fijn weekend word het niet zo,en het gekke is vanavond hebben we een collega uitje,nou je begrijp heb er gelijk geen zin meer in.

aan de ene kant denk ik ik ga kan ik afschijd nemen van me directe collega’s waar ik ook gewoon contact mee heb aan de andere kant denk barst lekker.

krijg volgende week me papieren binnen van me ontslag en moet met de arbo gaan uitzoeken of ik door betaald word.

dat kan lachen worden dan zie het helemaal voor me als het rond is dat je weer een jaar verder bent eer je geld krijg.

denk verdomme ben al niet lekker constant hoofdpijn en dan dit erbij,kunnen ze dat dan niet op een andere manier doen,eerst krijg ik eergisteren bloemen met beterschap hoop dat je snel terug komt 2 dagen later je ontslag.

ga nu eerts naar de arbo a.s dinsdag en dan weet ik weer meer dus we zien wel in de tussen tijd.

groetjes bianca

Beste Bianca,

*** zeg dat je onslagen bent, maar als je het op kan brengen zou ik vanavond gewoon lekker naar je uitje met je collega’s gaan. Zij zullen je alleen maar steunen, want ook zij zullen het heel erg vinden dat jij ontslagen bent. Zo denk ik ook, dat je beterschapberichtje van je collega’s was en niet van de directie…

Het is een moeilijke tijd om werk te zoeken. Maar er zijn belangrijke dingen dan werk, hoewel ontslag nooit leuk is.

Verder wens ik je heel veel sterkte en kop op!

i can resist everything except temptation -Oscar Wilde-

Gewijzigd door - liga op 04 Apr 2003 15:39:08

Heel veel sterkte Bianca. En vecht voor je rechten. Ik kan me zo voorstellen dat je die inkomsten misschien wel nodig hebt. Of je man nu wel of geen inkomen hebt, je werkt denk ik niet alleen voor de lol.

Laat niet over je heen lopen en houd de instanties in de gaten. Noteer alles als dat nodig is. Misschien ben ik wel pessimistisch maar zo is de maatschappij tegenwoordig. Kom voor jezelf op!

En ik hoop dat je zo snel mogelijk jezelf weer wat beter voelt! Sterkte!

Groetjes Miriam

ook heel veel sterkte van deze kant gewenst. Heb je trouwens al met de vakbond gesproken (heel soms kunnen die ook individueel wat voor mensen betekenen) of als je een rechtsbijstandverzekering hebt, zou je het daar eens kunnen navragen of dit wel allemaal zomaar kan.

Het is rot om in deze tijden zonder werk te komen zitten, maar het zonnetje gaat vast weer schijnen.

Christa

Nou zeg!!! ben helemaal verontwaardigd!!! Wat een odioterie zeg! Waar is die werkgever van jou nou mee bezig!!! Alsof je potverdikkie voor je lol last hebt van je hoofd! Ik kan me heel goed je gevoel voorstellen, zoiets doet zeer! Ik sluit me bij Christa aan over de vakbond en rechtsbijstand. Want ziekte mag geen reden zijn, m.i.om iemands contract niet te verlengen (of ben ik nou zo naief?) Meid, heel veel sterkte. Moeilijk lijkt me dat uitje met je collega’s, maar deze idiote beslissing om je contract niet te verlengen, is niet hun beslissing geweest. Zij kunnen hier ook niets aan doen, en misschien kunnen ze je wel steunen?? Sterkte, ik leef met je mee!
Liefs, Corrine

Jeetje meis wat vind ik dat rot…

vind het je vervelend om te zeggen maar als je een tijdelijk contrackt hebt of dat nou vor een jaar is of voor 3 maanden een tijdelijk contackt hoefen ze nooit een reden te geven voor het ontslag dus helaas kun je er weinig aan doen…

wens je heel veel sterkte en succes kom maar lekker hier ons vervelen hoor

Tries

was zelf de hele avond weg, dus lees het nu pas, maar ben je vanavond nog geweest? als je wel bent geweest zal je je niet echt happy hebben gevoeld, gatsie geen leuk nieuws, was dat nog bij die bouwwinkel of was je daar al weg?

Kussies

Hoi naamgenootje,
Nou, ik reageer een dagje te laat (zat niet eerder achter de pc) maar ik vindt het echt heel erg vervelend voor je. Ik ben (net als de anderen) erg benieuwd of je nog gegaan bent gisteren.
In ieder geval wens ik je heel veel sterkte!!!

Liefs, Bianca

dank je voor jullie reactie’s

ik ben gisteren niet gegaan kon het niet opbrengen hoor om daar leuk te doen.dus ben ook heerlijk vroeg naar bed gegaan had giga hoofdpijn heb wel weinig geslapen hoor gaat niet in je koude kleren zitten.

en kim bij die bouwzaak was ik al weg,wekte nu al bijna een jaar voor een callcentre maar dan vanuit huis.

nogmaals bedankt meiden

groetjes bianca

He gadver Bianca, wat een rot nieuws! Hoe is het nu met je??? Suc6 meid.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo