vanmiddag werd ik gebeld en mijn contract word niet verlengt,ben al geruime tijd aan het tobben en zo gaat het om te werken en gebeurd ook wel eens dat ik 3 tot 4 weken niet kan werken.
maar net werd me doodleuk verteld dat me contract niet verlengd word en een fijn weekend kreeg ik.
nou fijn weekend word het niet zo,en het gekke is vanavond hebben we een collega uitje,nou je begrijp heb er gelijk geen zin meer in.
aan de ene kant denk ik ik ga kan ik afschijd nemen van me directe collega’s waar ik ook gewoon contact mee heb aan de andere kant denk barst lekker.
krijg volgende week me papieren binnen van me ontslag en moet met de arbo gaan uitzoeken of ik door betaald word.
dat kan lachen worden dan zie het helemaal voor me als het rond is dat je weer een jaar verder bent eer je geld krijg.
denk verdomme ben al niet lekker constant hoofdpijn en dan dit erbij,kunnen ze dat dan niet op een andere manier doen,eerst krijg ik eergisteren bloemen met beterschap hoop dat je snel terug komt 2 dagen later je ontslag.
ga nu eerts naar de arbo a.s dinsdag en dan weet ik weer meer dus we zien wel in de tussen tijd.
groetjes bianca