Ontroostbaar

Nounou… mn ventje is al ruim een half uur helemaal overstuur, ontroostbaar…
Ook een heel ander huiltje dan dat ik van hem gewend ben…
Hij heeft de hele dag nog geen koorts gehad, dus hopelijk is dat na 3 dagen weer helemaal voorbij, maar wat het wel kan zijn…
Ik denk nu dat ie heel moe is, van het huilen, want hij is nu stil, maar dit is echt sneu…
Er kan vanalles aan de hand zijn natuurlijk maar hij zegt nog niet zoveel wat er is, hij zegt wel es au maar dat begint nu op speelsewijze en niet als er echt iets is…
Ppff word er zelf verdrietig van!!

Nathanael is van 10-06-09

Ahh gossie!! Als je kind zo erg huilt scheurt je hart gewoon

Hoe gaat het nu met hem? Heeft hij wel lekker gegeten?

Liefs Shirley

Hij heeft super goed gegeten, maar drinken wilt ie niet…
ALthans 1 slokje, meer hoefde hij niet…
Dus hij zit nu lekker gepoetst en al nog even voor de tv en dan zo maar op bedje…
Denk dat moeheid ook grotendeels wel een rol speelt hoor, maar vond het zo sneu…
Natuurlijk ook omdat hij niet specifiek kan zeggen wat er is…
Gelukkig gaat het nu wat beter, al issie snel geirriteerd… Hoop dat ie zo lekker slaapt
Heeft mama ook een beetje rust, en tijd om dingen te doen die nog gedaan moeten worden

Nooit leuk nee, je kind overstuur. Liet 'ie zich niet troosten? Hopelijk slaapt 'ie inmiddels lekker!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nou nee niet bepaald… Hij slaapt nu ook nog niet want is weer flink overstuur…
Misschien kan ik hem voor de zekerheid maar een pcm geven want voor het zelfde geld heeft ie wel ergens pijn… of niet?
Pffoehh… dit word een lange avond zo… Hopelijk wilt ie toch zo echt slapen…

3 dagen koorts gehad zeg je.
Heeft ie kleine rode puntjesuitslag in zijn gezicht en op zijn romp.

Dan kan het namelijk de zesde ziekte zijn en die uitslag kan jeuken. Mogelijk komt daar dat overstuur zijn vandaan, dat ie last heeft van jeuk.

Groetekes, Sje

Ik denk aan oorpijn. kan ook de koorts vandaan komen van een oorontsteking. Mijn dochter wil ook nooit drinken bij oorpijn, zuigen doet zeer. Huilt ie ook erg als ie op zijn rug ligt? Dan is de oorpijn nl erger dan wanneer je rechtop zit vertelde de huisarts mij. Sneu he voor die kleintjes en idd wat je zegt. Konden ze maar zeggen wat er was. Sterkte!

mama1980

Nee hij huilt bij alles, bij liggen, lopen zitten alles…
En nee hij heeft ook geen rode puntjes op zijn gezicht of romp…
Wel op zijn wangen af en toe wat plekjes maar dat heeft er niks mee te maken dat heeft ie eigenlijk altijd al…
Hij ligt nu weer in bed, had hem er maar even uitgehaald, vond het zo sneu!
Maar hij is nu meteen stil, dus hij zal nu wel slapen
Hij had inderdaad 3 dagen koorts, maar vandaag helemaal weer koortsvrij…