Ontroerend mooi filmpje

Ukraine got tallent. Dat is waar deze jonge dame met zand laat zien wat een oorlog doet. Heel ontroerend en super gedaan. Kijk zelf maar

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 03 Oct 2009 16:51:18

Ik had m gisteren al gezien en doorgestuurd op hyves
toevallig zeg! maar idd was echt prachtig

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi,

Wat ze al niet kunnen doen met zand he. ik vind dat altijd zo mooi. Ik keek ook altijd naar de zandtovenaar op zapplin. Mijn dochter kan het ook waarderen. Normaal vind ze klasieke muziek niets maar als we naar zo iets kijken altijd wel.

deze is ook ontzettend mooi.
Vooral ook soms de snelheid.

groetjes

lon106

O jaa, de zandtovenaar word hier zowel door de kinders als ook door ons gekeken. Super gaaf. Maar zo verhaal als dit is weer net even anders. Inderdaad, 1 beweging en dan al zoveel hebben staan, helemaal geweldig. Wat mij betreft is het inderdaad ook toveren ja.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat een ontroerende zandtovenares. Kon ze maar echt toveren, dan zag de wereld er voor iedereen een stuk zonniger uit.

Prachtig filmpje.

Groetekes, Sje

Heftig!!!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Mooi inderdaad! Ik snapte de achtergrond van het verhaal niet helemaal, maar de beelden waren erg mooi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

De achtergrond was een stel dat net samen was rainbow en een kindje kreeg toen hij naar het front gestuurd werd en zij toe moest kijken hoe het land verwoest werd door de ellende van WOII en aan het einde is hij weer terug.

Ik kon het trouwens niet droog houden hoor.

Groetjes,

Michèle

prachtig zeg.

En wat knap dat ze dat zo snel kan een heel verhaal in het zand.

De zandtovenaar was hier ook favoriet hoor trouwens

Bianca

idd heel ontroerend ,en vooral mooi gedaan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
De achtergrond was een stel dat net samen was rainbow en een kindje kreeg toen hij naar het front gestuurd werd en zij toe moest kijken hoe het land verwoest werd door de ellende van WOII en aan het einde is hij weer terug

Aha…fijn dat je het even uitlegt. Mijn hersenen zijn door de griep zaagsel, ik onthoud ook niks enzo. Ik kan gesprekken al niet volgen, dus dit ging mijn zieke petje even te boven!

Geen dank. Ben je wel weer een beetje opgeknapt??

Groetjes,

Michèle

Mwah, beetje. Ik ben vandaag nog thuis gebleven, want ik zakte gisteren weer even terug nadat ik dacht dat het beter ging en ik het hele huis had doorgeragt. Was minder slim. Dinsdag is altijd een Eva-mamadag, dus ik hoop woensdag weer te kunnen werken. Ben het wel zat thuis!

Ha ha ha kan ik me goed voorstellen, ik kan ook niet thuis zitten hoor. Gelukkig ben ik bijna nooit ziek. Klop klop klop klop

Groetjes,

Michèle

Ik ook zelden! Maar áls ik dan ziek ben, kan het soms meteen goed toeslaan. Ach, het is toch pisweer. Eef is op het kdv, dus ik kan lekker binnen bij de verwarming blijven en uitzieken!

Dan ook wel je bedje in he en niet de hele dag Ikke benne

Groetjes,

Michèle

aah rainbow, beterschap meid, heb je ook koorts?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker