ow het is ook altijd hetzelfde! serieus…
bedoel ben blij dat ze soms ergens kan logeren, want ja we hadden een leuk feestje, en we konden dan ff lekker uitslapen dus opzich goed geregelt…
en natuurlijk gebruiksaanwijzing voor pipzilla erbij gedaan, maar op 1 of andere manier kunnen opa’s en oma’s niet lezen en doen ze precies waar ze zin in hebben met kleinkinderen… dus … ze was zondag pas om 10.30 wakker, nou da gebeurt alleen als ze te laat naar bed is gegaan, dus dat had ik al geraden natuurlijk…
vervolgens gaat ze pas naar bed om 14.00 uur normaal om 12.00 uur … dus om 16.00 uur kwam ze er pas uit… toen hebben we haar opgehaald, ben ik nog lekker met haar gaan spelen in de speeltuin, dus ze lag er om 19.30 uur in (normaal om 19.00 maar half uurtje uitloop mag wel als ze pas om 16.00uur uit haar bed kwam… ) maar ja vandaag is ze chagarijnig en onhandelbaar, moe …
heb haar om 12.00 uur op bed gelegt, want ja da’s normaal en ze was ook aan het duimen, maar ja slapen no way he !
ik word er toch af en toe zo moe van, dat als ze gaat logeren ze haar compleet uit haar ritme trekken en dat ik weer 2 dagen nodig heb haar in de ‘normale’ stand te krijgen …
en op 1 of andere manier kan je ze dat ook niet aan hun verstand brengen…
opa’s en oma’s kenne nie lezen en luisteren is ook een probleem blijkbaar
Pippy is geboren 17.07.2009