Ontpillen

heej
denken jullie dat als je de pil korter slikt je ook korten ontpilt?
toen ik voor de erste keer stopte met de pil duurde het denk 7 8mnd voor ik zwanger was.
nu slik ik de pil sinds april en we willen eigenlijk in juni weer stoppen zou het dan ook zo lang duren voor je zwanger bent?

groetjes mama van senna

[img]http://lb1f.lilypie.com/i05up1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Ik denk dat het niet zoveel met je pil te maken heeft. Ik was twee weken nadat ik gestopt was zwanger. Als je een heel zware pil slikt, kan het wel invloed hebben geloof ik. Wat daar de effecten van zijn, weet ik niet.

In elk geval, veel succes en plezier met proberen!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ontpillen bestaat niet in geval van zwanger kunnen worden.
Vanaf het moment dat je de pil niet meer neemt heb je kans om zwanger te worden.
Daarom is het ook gevaarlijk als je een pil vergeet, dan heb je ook gewoon kans om zwanger te worden.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ontpillen bestaat inderdaad niet. Is een fabeltje. Zodra je stopt met de pil, kun je meteen vruchtbaar zijn.

Groetekes, Sje

ow echt nou dat wist ik echt niet hoor.
zal nu nog niet stoppen hoor wil nog even van senna genieten.

[img]http://lb1f.lilypie.com/i05up1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

nee ze zeggen dat ontpillen niet bestaat, maar pas 1 jaar later toen ik met pil stopte raakte ik zwanger! en na de eerste bevalling geen pil meer gebruikt en toen we voor de tweede gingen telde ik meteen aan.
Dus ik denk dat ontpillen wel degelijk kan, of het is pure toeval geweest hier!

Groetjes Gytha

Het is inderdaad een fabeltje. Zodra je stopt, komt je normale cyclus weer op gang. En bij de een is die cyclus heel regelmatig, bij de ander niet. En dat bepaalt hoe snel je zwanger wordt (hoe goed je je vruchtbare periode dus kan bepalen). Niet het feit dat je moet ‘ontpillen’.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

't is inderdaad een fabeltje. Voor ik zwanger raakte van Fréderique was ik 12 jaar aan de pil. Ik heb de pil laten staan en het was meteen raak. Ook de volgende twee keren meteen raak na het stoppen van de pil.

Marleen (trotse mama van Fréderique en Gerben