Ontlastingpatroon

Hallo allemaal,

Tsja het is misschien een rare en niet zo’n nette vraag, maar ik vraag me toch langzaam af, hoe het ontlastingpatroon van een dreumes van 16 maanden moet zijn. Onze dochter heeft altijd breierige ontlasting en nog nooit harde ontlasting gehad. Ik vraag me af of dit normaal is op deze leeftijd. Er zit verder wel regelmaat in haar patroon.
Ik schaam me wel een beetje om deze vraag hier zo neer te zetten, maar soms denk ik wel eens dat ze misschien iets aan haar darmpjes heeft, daar ze toch eigenlijk hetzelfde eet als wij doen, maar nog nooit normale ontlasting heeft gehad. ik zou toch denken dat dit nu wel eens zou moeten veranderen, of zouden de darmpjes nog niet helemaal ontwikkeld zijn.

Nogmaals sorry voor de ietwat genante vraag.
Groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

Het is heel normaal hoor, die ontlasting. Zo lang het geen diarree is, is het niet zo gek. Het zit tenslotte in de luier, wordt geplet door de billetjes en daardoor geen keurig net keuteltje

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zou me hier ook niet te druk om maken. Mijn zoon is nu 18 maanden en heeft heel soms een hard keuteltje. Maar dat heeft hij eigenlijk alleen als hij iets te weinig gedronken heeft die dag. Anders is het ook altijd een beetje een brei. Volgens mij is dit helemaal normaal.

Groetjes,

Joyce

Helemaal geen genante vraag joh. En hele normale ontlasting volgens mij. Moppie heeft ook altijd een brei en als het hard is maak ik mij zorgen want dan heeft ze niet genoeg gedronken.
groetjes,
Wendy