Ontlasting

Ja meiden/moeders… ik weet ff niet hoe ik dit precies duidelijk moet schrijven in het onderwerp. Maar het gaat erom dat het lijkt alsof Jurian zijn lichaam ander voedsel niet aankan. Euh… ik bedoel rozijntjes die hij eet, komen er ook weer als rozijntjes uit de volgende dag. En zo is dat met heel veel eten. Lijkt wel of het lichaam niks verteerd. Is dit gewoon of …? Hij ‘poept’ ook veel meer… wel 3 a 4 keer op een dag … voorheen met moeite 2x in de week … dus mama vind dit niet zo erg… weet ook dat als ze andere voeding krijgen het lichaam daar ook op kan reageren … maar echt zo dat het gewoon eruit komt zoals het erin gaat?? (wel lekker goedkoop … bleeh)

Ik zou deze vraag even voorleggen bij je Ha want dit klinkt best wel serieus. Kijk dat je ziet wat ze gegeten hebben aan de structuur ala, maar dat de structuur letterlijk af te lezen is ken ik niet.

Groetjes,

Michèle

Ik ben het helemaal met Michelle eens.

Ik zou toch even contact opnemen met de huisarts.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuurlijk, contact met de ha als je het niet vertrouwt. Erik heeft dit echter ook wel eens en ik wijt het aan niet goed genoeg kauwen. Dus dat het daardoor moeilijker verteert (beter gekauwd voedsel verteert makkelijker) en daardoor weer in z’n geheel eruit komt.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kan makkelijk hoor dat je dingen in de ontlasting herkent. Zijn darmpjes moeten steeds weer wennen aan nieuwe dingen die verwerkt moeten worden. Dat lukt niet altijd meteen. Moet je eens iets met mais geven!

En dat meer poepen kan dus ook kloppen. De darmen zijn voortdurend aan het leren.

Groetekes, Sje

ik ken het ook mijn dochter is over vier maandjes drie
en zit nog aan de diaree alles wat ik geeft kan ik de dag der na nog herkennen
me meissie loopt dus ook onder behandeling van een kinderarts en moet nu voor verdere onderzoeken naar nijmegen
daar wordt ze weer helemaal opnieuw onderzocht tot er iets uit komt als dat dus niet het geval is dan wordt het inwendig gedaan onder nacose .
dus krijgen we beide weer een zware tijd dit jaar .
ik wou dat ik eens een heel jaar geluk had zonder tegen slagen en zo .

gr de mama van leyla

ps . als je het niet vertrouwd moet je gewoon voor de zekerheid even naar de ha gaan zij kunne je beter helpen als ik

veronique daniels

gister bij vriendin haar zoontje had precies hetzelfde… ze zei dat het komt omdat die darmpjes moeten wennen… dus toch nog maar even rustig aankijken… hij heeft er zelf geen last van oid…

Fijn in ieder geval om te weten dat Jurian niet de enige is. Ik hoop voor jullie dat het gewoon onschuldig is. Goed in ieder geval dat Jurian er geen last van heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker