Ontevreden baby?

Hoi allemaal,
ik kom net terug van de babygym-reunie en mijn dochtertje van net 8 maanden is dan de enige baby die aan het huilen en jengelen is het duurt maar een paar minuten dat ze zoet is en speelt. Al de andere baby’s zijn allemaal erg tevreden en jengelen nauwelijks en huilen al helemaal niet. Ik vraag me af of er andere mensen zijn die dit herkennen? Mijn dochtertje is altijd zo als we op bezoek zijn, ze huilt altijd erg veel en jengelen doet ze ook constant. thuis is ze ook wel zo maar nu ze kan kruipen is ze hier binnen wel een stuk tevredener. De eerste drie maanden is zij een echte huilbaby geweest, ze is dus nu nog steeds wel een beetje zo. Ik hoor graag wat ervaringen, ik voel me er zo alleen in, en denk waarom de andere baby’s wel en de mijne niet
alvast bedankt!

Hey,

Maak je maar niet zo druk,

Mijn dochter was ook zo, in het begin, maar naarmate ze meer vrijheid kreeg werd het minder.
Julia huilde ook veel, en heb altijd gedacht dat het meer frustratie was dan, verdriet.
Heb je wel een vast schema?
Wij gingen na een hele tijd, op gevoel,over naar de drie r’s.
Dat bracht voor Julia heel veel duidelijkheid, weten waar ze aan toe was, enzo.
Heb veel binnengezeten in die tijd

Succes, en liefs Wendy

Lilypie 3rd Birthday Ticker

ps,

En nu luistert ze supergoed, veel alleen en lief spelen, met heel soms een beetje drift.
Het komt allemaal goed

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Rondom de 8 maanden zitten baby’s in een sprongetje! Zie het oei-ik-groei-boek.

Het kan dus ook zijn dat je geen ontevreden baby hebt, maar een baby die even niet lekker in haar vel zit omdat ze ontwikkelingen die ze in de afgelopen periode meegemaakt heeft moet zien te verwerken!

Groetekes, Sje

kan het komen omdat je kindje teveel prikkels ervaart wanneer jullie oo visite zijn? Is veel voor zo’n kleintje. Daarbij, waarom moet eenbaby altijd lief zijn en lachen??? Ik weet dat het vervelend is hoor als je kindje huit wanneer jij lekker wilt kletsen, maar huilen is de enige uiting die je kindje op die leeftijd kan doen.

Groetjes Loes

Misschien heb je eerder een overgevoelige baby dan een ontevreden baby.

Groetekes, Sje

Hoi bedankt voor de reacties!
Mijn dochtertje heeft inderdaad ook een strak schema nodig elke dag, en ze is waarschijnlijk snel overprikkeld als we het een dagje anders gaat. Het gaat gelukkig steeds beter met haar en het is een erg leuk en lekker kindje ik geniet veel van haar! Groetjes!