Ontbijt

Ik wil thijmen graag pap uit een fles geven in de ochtend, maar ik kan niet de goede speen vinden… Heb vanochtend de 123 speen van Difrax geprobeerd maar dat gaat niet… Hebben jullie tips… Ik wil het ook wel uit een bordje geven maar als ik naar mijn werk moet, wil ik hem graag de fles geven…

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hoi hoi

Heb persoonlijk de beste ervaring met de 3-standenspeen van Avent. Maar ja, dan moet je ook wel een Aventflesje hebben uiteraard. Die van Difrax vond ik ook niet zo super.

Groetjes

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

en de L van diffrax? ik moet nog even kijken hoe ik dat met de bambix ga doen maar de nutrix krijgt hij nu gewoon uit de M. Ik weet niet hoeveel dikker de bambix is

Groetjes Michelle

ik heb ook de L speen. Met die leeftijd gedaan en nu nog. Werkt prima, Kan behoorlijk dikke pap door.

Wij hebben de dr. browns flessen met papspeen. Werkt goed. Maar ja, weet niet of je een andere fles aan wilt schaffen puur voor pap.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hee hallo…

Ik heb een dr. browns fles en heb ook de papspeen geprobeerd… Toen gign het een tijdje niet zo met die speen…

Ik heb het idee of vind Thijmen die speen te slap, en difrax spenen zijn wat steviger… Maar kan het wel een proberen…

is het ee ngroot verschil bambix of nutrix?

Groetjes Michelle

Nutrix is volgens mij minder grof dan bambix…

Maar waarom niet uit een bordje?

Het is een paar dagen oefenen, maar dan gaat dat net zo
snel naar binnen (of misschien nog wel sneller!) als met de fles.

M.

Nou ik wou beide proberen, maar als ik naar mijn werk moet dacht ik dat de fles makkelijker zou zijn, maar ik heb het nog niet geprobeerd…

By the Way,

Is het ook erg dat baby in de ochtend pap krijgt en de laatste fles ook pap??

@Tijmen021008: Wij gebruiken met de papfles ook de L-speen van Difrax. De 123-speen werkte bij ons ook niet zo goed. Op het CB hebben ze mij geadviseerd om alleen 's-ochtends pap te geven omdat ze de energie voor de hele dag nodig hebben. Volgens het CB hebben ze dit 's-avonds niet nodig omdat ze dan gaan slapen. Ik heb de Nutrix 's-avonds afgebouwd en nu krijgt Merel een gewone fles om 19:00 en slaapt ze ook door tot 07:00 uur.

@Mirema: Bambix is inderdaad dikker dan Nutrix. Ik heb eerst geprobeerd dit met de M-speen te geven, maar ze kreeg er niets uit.

Groetjes Natasja

Okee, Bedankt voor het advies…

Even een vraagje: wanneer ga je de papfles 's avonds vervangen voor een papfles/bord 's ochtends?

Saskia

Wij gebruiken de bIbi fles met 123standen speen… Hij krijgt alleen in de ochtend bambix…
Eerst gaf ik 's svonds ookzo’n avondpapje dan dacht ik dat hij lekker door zou slapen. Maar meneertje slaapt ook gewoon door met gewone melk 180+6. Die Bibiflws werkt echt heel goed en ik gebruik dan verhouding 180+6+ 5 schepjes Bambix.

Liefs

Twee keer pap op een dag is denk ik wat veel. Ik ben het eens met wat hierboven wordt geschreven; een bordje pap gaat even snel en is beter voor hun ontwikkeling omdat ze van een lepeltje eten.
Als je toch liever de fles geeft dan is dat natuurlijk jouw keus hoor ! Ik heb de 3 standen speen van Avent gehad maar eerlijk gezegd vond ik die papspenen nooit erg handig. Vandaar dat ik "bordje-pap"fan ben
groetjes!

@Demi0412: Wij gaven vanaf 6 maanden 's ochtends pap (bambix).

Groetjes!

Dank je wel Mriek.
Heb ik nog even te gaan…

Saskia

Voor je het weet zijn die paar weekjes voorbij…

Groetjes!

Dat is waar. Het gaat zo snel!

Gisteren is Demi voor het eerst van z’n rug op z’n buik gerold. Dat gezicht van hem! En vanmorgen heeft hij de knop van z’n mobiel ontdekt. Ik hoorde ineens muziek uit z’n kamertje komen. Super toch!