Ontbijt

Hallo mijn vraag is wat jullie de kleintjes voor ontbijt geven??
Britt word volgende week 1 jaar en nu vroeg ik me af hoe lang ze nog opvolgmelk moet drinken nu krijgt ze 180 ml similac en 6 schepen brinta er door. Maar waneer kan ik het met gewonne melk gaan doen??
Ook krijgt ze bij het brood tussen de middag nog een fles van 120 ml similac.
nou hoop dat jullie me verder kunnen helpen bedankt alvast.
groetjes christel en britt

met een jaar mogen ze gewone melk hebben , daar kan je ook pap van maken
als ze het lekker vind , gewoon blijven geven toch??
die van mij hebben heel lang smorgens smiddags en savonds nog een fles gehad hoor tot het vanzelf over ging eigenlijk
de een hoefde geen pap meer op de peuterspeelzaal want hij had een liedje geleerd over klontjes in de pap hihihi nou klaar
ja je merkt het vanzelf als ze het niet meer hoeven , of dat je er zelf mee stopt

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Gewoon proberen zou ik zeggen! Melk in een beker/fles een beetje opwarmen misschien en kijken of ze het lust.

Gr Sandra

nou de pap wou ik idd wel blijven geven ja geeft het in een bord met lepel maar wou alleen weten of ik die opvolgemelk moet blijven kopen of dat ik het lekker simpel en snel met gewonne melk kan doen de papa blijft wel ja doe ik zelf ook dus mmmmmmmmmmmmmmmmm lekker genieten met ons tweetjes.

gewoon overstappen op de gewone melk,kan je nu al mee beginnen

en dan pap met de gewone melk doen en smiddags bij haar brood gewone melk geven

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja die opvolgmelk is niet echt nodig. Zelf zijn we het wel blijven geven en ik wil hiermee het liefste doorgaan tot ze drie jaar is. 300 cc per dag. 150 cc s’morgens en 150 cc s’avonds. Dit omdat ik erg geloof in het opbouwen van extra weerstand door die opvolgmelk omdat er veel vitamines aan toegevoegt zijn.

Wist je dat ze opvolgmelk sinds kort ook in die poedervorm verkopen ?

Je moet het natuurlijk zelf beslissen maar ik ben er een voorstander van om de opvolgmelk wel te blijven geven.

Groetjes van Miranda

wij zijn met een jaar vd opvolgmelk afgestapt we hebben hem geitenmelk gegevn ook bewezen dat dit gezonder meer vitamines en makkelijker verteerbaar is tot zeker zijn tweede verjaardag nu krijgt hij gewone volle melk

Ik geef ook volle melk. Dat kan je dan het beste geven tot het 2’de jaar? Dat weet ik dus niet.

Gr Sandra