Ontbijt ... hoeveel?

Hier even een vraagje over de hoeveelheid van het ontbijt.

Jurian krijgt Bambix als ontbijt. Meng verhouding is 180 melk + 20 gram bambix. Maar blijft dit zo of … mogen ze meer hebben? Wat kregen jullie kindjes?

Weet dat we ook brood mogen doen … maar de bambix is wel goed voor de weinige ontlasting die hij krijgt dus wil dit nog wel poosje blijven handhaven…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Toen Jens nog gewoon een papfles kreeg voor hij het ging weigeren (grrrr) was het 200cc voeding + 4 scheppen (met bultje, hihi) Bambix.

Met 14mnd begon hij de fles te weigeren en zijn we overgegaan op de boterham en wat te drinken.

Vergeet erbij te vermelden dat hij een echte vreetzak was (is) en daar echt wel genoeg aan had, later op de ochtend kreeg ie ook nog fruit en wat te drinken. Met de middag vlogen er dan 2 boterhammen in.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Gewijzigd door - Marlala op 18 Aug 2009 12:54:56

Minke krijgt 's morgens 180- 200 cc melk met 7 scheppen Brinta ( anders is het te dunne pap) en wat thee of diksap uit een tuitbekertje. Wat ik begreep pas op het cb is dit voorlopig een prima ontbijt en ze lijkt ook echt wel vol erna dus ik hou het er gewoon in voorlopig!

Lilypie
Lilypie

Erik krijgt pap: 180cc melk + bambix. Ook krijgt 'ie er wat water bij. Hij lijkt er genoeg aan te hebben, dus we laten het nog maar even zo.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ow heb ik dan klein vreetzakje? Hier is het al 210 +7 scheppen +5 bambix nog wel uit de fles trouwens

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Michelle, moet je dat nog vragen? Ja, Dylano is een vreetzakje.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tim krijgt 200 cc halfvolle melk en daar op gevoel Bambix bij totdat het dik genoeg is. Meestal iets van 5,5 lepels. Maar dat zijn dan ook flinke lepels.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

uh nee Mriek dat hoef ik eigenlijk niet meer te vragen maar hij weegt toch maar 9 kilo dus hij heeft het gewoon nodig

Liefs Michelle

hoihoi,

Onze Jony kreeg toen een fles van 210 melk met 5 scheppen brinta.
Nu krijgt ze dat nog om 08u en dan rond 09u een boterham+roosvicee.

Ik weet eigenlijk niet zo 123 wanneer Jony ook brood ging eten je kan het proberen of je geeft hem een broodkorstje hij geeft denk ik wel aan als hij meer wilt.

Groetjes Cora

@Michelle:

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heb het ontbijt verhoogd van 180cc melk naar 200cc melk met daarbij brinta. Hopelijk nu niet één en al gepiep als meneertje klaar is met eten… het nadeel is dat zijn mondje ALTIJD open blijft gaan… dus soms beetje zoeken naar de max.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

het ontbijt bij michael is altijd anders zo eet hij een hele boterham op en zo wilt hij helemaal niets eten… maar ik heb gezien dat jullie ook nog gewoon de pap-fles geven want michael drink zijn pap fles smorgens wel altijd leeg maar ik ben sinds een paar weken begonnen met een boterham smorgens te geven als hij wakker word (kreeg hij eerts om 12 uur) maar dat is niet zijn favoriet nooits geweest trouwens…
maar hoelaat geven jullie dan een boterham?? of laten jullie dat weg…

Gr. Sylvia trotse mama van Michael

's Ochtends pap en tussen de middag een boterham (2) met melk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook s´ochtends een bordje pap en tussen de middag 2 boterhammen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers