Ons zingende manneke :)

Hihi, Stephan gaat tegenwoordig EINDELIJK gezellig meezingen met bepaalde liedjes.

Voorheen had hij last van een soort schaamte (echt zo’n houding van: "doe normaal joh…IK ZINGEN?? Pffff…dat DOE je toch niet? " )

Maar nu doet hij het dus wel.
Zooooooooo lief vind ik het!
Net nog op nederland 2, daar was een herhaling van "5 jaar K3"
En dan probeert ie zo lief mee te zingen (smelt, smelt, haha!)
Zo zingt hij nu per ongeluk bijv. “Heee ya, heee ya mamma de Hema”
Dat lieve zachte kinderstemmetje…om op te vreten is ie gewoon!

Sorry hoor, onbenullig berichtje misschien, maar ik moest het ff kwijt
Ben zo blij dat hij wat “opener” wordt, ook naar de buitenwereld toe met name!
Hij kan zich zo heerlijk uitsloven en baldadig doen. Echt zijn leeftijd.

Groetjes, mamma van Stephan

Zoet is dat he? Kika zingt altijd mee en ik sta dan echt te kijken dat ze er dan zoveel kent, maar dat heeft ze natuurlijk van de creche.

Helemaal geen onbenullig berichtje hoor! We zitten niet voor niets op deze site. Wij begrijpen dit soort momenten als geen ander!

Groeten,
Nikki (bag lady)

ja tuurlijk smelt smelt, dat kennen we toch allemaal. Evianne probeert het soms ook al o heerlijk gewoon die kleine uk. Toevallig heb ik mijn nichtje van 6 jaar hier al 3 dagen op loge en die keek ook naar k3 op nederland twee. Die zong ook mee en zei dat ze de blonde zangeres was. Lief he

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Nou, inderdaad: ik sta er versteld van hoe snel hij een liedje uit zijn hoofd kent hoor!
En K3 vind hij gewoon super!
Binnenkort wil ik er graag een video of dvd ofzo van hebben.
We hebben er nu nog helemaal niks van (tsja, het is toch steeds een beetje op meisjes gericht. Maf eigenlijk, want ik vind het net zo goed voor jongens hoor!!)
Dus Marktplaats maar eens afstruinen

Wel leuk dat jullie het herkennen trouwens!

heja mama is gelieft tanja zingt het de hele dag. ik vandaag op de braderie hier een k3 fietsbel voor der gekocht .helemaal te gek .en het buurjongentje van hier achter vond het ook geweldig. die is 3maanden jonger dan tanja. k3 ondere de kinderen is gelieft jongens of meisje maakt niet uit

groetjes marielle mama van tanja

leuk hoor, een zanger in de familie. leuk ook dat ie vrijer word. gewoon doen wat leuk is.
genieten maar, en muziek draaien.

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Jaaaaaaa, dat heeft hij! Zo’n heel lief hoog stemmetje. En in het begin probeert hij het zo lief verlegen (beetje zachtjes)