Ons ventje ! met nieuwe foto's!

Vandaag zijn wij (waarschijnlijk net als half nederland) lekker naar buiten gegaan om in de sneeuw te spelen. Natuurlijk ook wat foto’s gemaakt, en de mooiste wilde ik hier toch neer zetten!!
Zo, nu heb ik wel effe genoeg gepronkt met ons ventje!! hahahahahahaha

liefs woezel

Gewijzigd door - woezel op 19 Dec 2010 12:50:36

kei leuke foto meis! maar het is er maar 1??
enne wij hebben niet in de sneeuw gespeeld hier lag amper wat, nu pas sneeuwt het weer hier.
en daarbij zat ik de’ hele dag binnen met mn nagels haha.
pff druk druk!
hee maar ik wil meer foto’s zien!!

ik heb er nog wel meer inge, maar ben nog bezig om ze nog iets te bewerken!
Wil ze natuurlijk wel op zijn mooist hebben voordat ze hier komen he!! hahahahahha, morgen komen er nog een paar!

Hier ligt echt al een heleboel sneeuw, en wat ik hoor, komt er vannacht en morgen dus nog meer!
Ik hoop het wel, want dta is wel leuk om lekker in te spelen!!
Zolang het maandag ochtend wanneer mijn man naar zijn werk moet, maar weer weg is! hahahahaaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

hahahhaa ik snap je!!
maarre HIER LIGT SNEEUW! EINDELIJK!
en best veel dus we gaan zo sleeen en spelen in de sneeuw! enne ook ik maak foto’s

Nou vanmorgen ook een leuke actieve ochtend gehad!! Eerst koekjes gebakken , en daarna geverd met waterverf!! We hebben echt een top ochtend gehad, met hier de foto’s als bewijs!
Oh en Bo had even een pyama ochtend, ivm het smeren, dan zouden zijn kleren er helemaal onderzitten, en dan heb ik liever zijn pyama die er onder zit!! hahahahahaha

samen koekjes bakken met papa en mama

Lekker plat drukken op de bak plaat!

Bijna klaar om in de oven te gaan, nog even the finishing touch!!

Daarna nog met waterverf een leuke schilderij gemaakt!! en niet alleen op het canvasdoek!!

en het eind resultaat van beide kunstwerken!!

En dan nog eentje van gisteren in de sneeuw!

liefs woezel

hahahahhaha wat geweldig!!!
ik heb me rot gelachen om die foto met dat canvas. wat voor spul heeft ie in vredesnaam op zn hoofd?? lijkt wel roet hahahha
toppie!

Super leuke foto’s hoor,

Mijn man is nu met Julien een appeltaart aan het bakken.
Ook super gezellig hoor!! Hier ligt denk ik een cm of 8 sneeuw.
Het is min 1 graad, voor de paardjes niet zo leuk maar ja.
Wij hebben vandaag ook een piama dagje… Heerlijk!!
Geniet ervan iedereen.
Groetjes Kristine

Oh leuke foto’s woezel enne leuk he koekjes bakken. En als ik Bo zo zie mag ik blij zijn dat Morgan ‘smetvrees’ heeft die wil zelfs vingerverven met een kwast laat staan dat ze dit zou doen met een schilderij. Enne ik heb vanmorgen de bovenetage op zijn kop gezet. Alleen de badkamer doet pappa van de week want mijn hand begon weer te protesteren dus ik moest stoppen van hem. En ik ga pappa en morgan zo uit bed halen… de slaapkoppen

Groetjes,

Michèle

@ Inge, dat is waterverf in de kleur zwart!! hahahahahaha

liefs woezel

hahaha goed gedaan hoor!
Bo ziet er top uit! wedden dat Rico en hij het goed kunnen vinden
btw; ik heb je via ikkeben eenn mail gestuurd.

Gewijzigd door - MamavanRico op 19 Dec 2010 16:15:44