Ons neefje geboren is..?


#1

… gebroken zijn?? Spannend, dit weekend word ik tante! Ja dat ben ik ook al heel vaak, maar niet aan mijn schoonfamilie-kant!
Wel lastig dat je dit dan weet, maar het niemand mag zeggen! Lang leve de digi dames-en enkele heer hier op Ikkeben!!
Ik hoop eigenlijk dat het morgen nog niet komt, we hebben dus een bruiloft, en zijn niet in de buurt!
Moeten we wachten tot zondag, al is dat natuurlijk ook niet vreselijk!! Jeetje, ben er nerveus van!

Groetjes Manderijn.

Gewijzigd door - Manderijn op 19 Aug 2012 10:22:20


#2

Spannend!

Oh ja, jullie hebben morgen die bruiloft. Ik zou je jasje maar niet meenemen! Haha!

Groetekes, Sje


#3

Oeh, altijd leuk. En spannend! Succes met wachten!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

O spannend!!!
We wachten hier met je af op baby-nieuws
Fijne dag vandaag op de bruiloft,

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#5

Oooh, spannend! Ik kan me indenken dat je “liever” hebt dat zij/hij morgen wordt geboren, haha. En helemaalspannend omdat het de eerste van de schoonfamilie kant is! We lezen vanzelf wel wanneer de baby is geboren! Sterkte met wachten…



#6

Hij is er al…! Vanmiddag geboren, morgen heen! Jeej het is laat, super geslaagde dag. Jasje niet gebruikt Sje

Groetjes Manderijn.


#7

Oh gefeliciteerd met jullie kersverse neefje! Hij heeft wel een lekkere dag uitgekozen voor een bevalling. Pffffff…

Wat vreemd dat je je jasje niet gebruikt hebt gisteren! Hou hem vandaag wel binnen handbereik he?!

Groetekes, Sje


#8

Ja die hitte he? Maar ik begreep dat het een heel vlotte bevalling was, en dat de kersverse moeder voornamelijk moe was, en er verder vrij ongeschonden van af is gekomen. Geen klagen dus! Fabian heet ie!

Ja dat jasje, potver3, duurste kledingstuk dat ik er voor aangeschaft heb! Ik heb om 11 uur nog getwijfeld om hem aan te trekken (zaten in grauw, aan het water, heerlijk!) maar dat laatste wijntje hield me warm genoeg! Helaas…

Groetjes Manderijn.


#9

Voor hetzelfde geld was het gisteren 18 graden geweest en had je dat jasje niet nodig gehad. Je weet dat toch nooit vooraf. En joh, het is een kei-leuk jasje! Dat kun je nog makkelijk voor van alles gebruiken. Ik heb ook zo’n soort jasje en die gebruik ik gewoon als zomerjas!

Het is geen weggegooid geld in elk geval!

Groetekes, Sje


#10

leuke naam Fabian, gefeliciteerd…
lekker vaak op bezoek gaan, geniet van je neef!


#11

Gefeliciteerd met je neefje! Fijn dat het allemaal zo goed verlopen is. Je hebt m inmiddels vast al bewonderd, Lekker van genieten.

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#12

Yep, mijn dochter is Vliefd… Haha, op haar neefje, mooi is dat he?

Groetjes Manderijn.


#13

Gefeliciteerd!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers