doodgegaan is…
Hij was inmiddels alweer bijna 12 en begon al best wat mankementen te vertonen maar eigenlijk deed hij alles nog prima. Begin van de avond nog eten en drinken gegeven en was alles nog prima. Een paar uur later ging Daan even naar de tuin en zag m tegen het tralies liggen en toen was het dus zover.
Lindsey gaat er eigenlijk prima mee om. We hebben verteld dat hij al heel oud was en dat ze dan doodgaan, en dat hij nu in de konijnenhemel is om met heel veel andere konijntjes te spelen.
Met een flinke tril in d’r stem vroeg ze of hij echt niet meer terug kwam, daarop natuurlijk gezegd dat hij idd niet meer terugkwam en daar werd ze natuurlijk wel wat verdrietig van. Toen ze het hok in de tuin zag staan was het nog even een opleving van ‘kijk daar is tie’ waarop ik zei dat dat alleen het hok is en dat het konijntje er echt niet meer is.
nu zit ze gewoon rustig te spelen, ben benieuwd hoe ze dit verder nog gaat verwerken. Iemand hier ervaring mee? heb echt geen idee wat ik misschien nog kan verwachten. Waarschijnlijk dat ik me er drukker over maak over hoe ze zal reageren dan dat ze ook echt zal doen haha
liefs,
Rinske