Ons kleine eva is een slechte eter 1 jaar

onze kleine spruit heeft het sinds enkele weken lastig met eten ik vnd dat ze weinig eet een voorbeeld s’morgens 7.30 140 melk
om 11.00 2 potjes platte kaas
en om 17.00 aard en groenten en vlees om 22.00 nog een beetje melk ongeveer 60 cc
is dat niet wat weinig

van dessel wendy

Ja, dat denk ik wel.
Lucas mijn zoontje heeft ook een tijdje slecht gegeten, toen zijn tanden doorkwamen.
Maar iedereen zei tegen me, als hij maar genoeg drinkt, dat is wel belangrijk.
Dat deed hij ook en hij is ook weer goed gaan eten.

Weet verder ook niet of ze dat al lang doet, dat slechte eten?

Groetjes Miriam

smorgens alleen melk?? en dat voor een 1 jarige?? das echt te weinig hoor…
Fruit enzo eet ze dat niet??
Of een volkoren koekje tussendoor ofzo??

Succes

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

wat zijn 2 potjes platte kaas? ik lees dat je uit belgie komt dus ben daar echt benieuwd naar, heb er nog nooit van gehoord.
Een 1 jarige mag best iets meer melk hebben hoor, heb je al een geprobeed pap tegeven?Dan hebben ze het vocht plus wat vezels binnen

dat slecht eten doet ze al enkele weekjes, eerst dacht ik ook dat het tanden waren want ze heeft op een week tijd haar 4 bovenste randen gekregen plus daar nog eens een verkoudheid bij nu vandaag heeft ze veel gegeten
160 melk , 3 sneden roggebrood met kaas , een plaate kaas ( danoontje) 140vruchtensap , een bord aardappelen met vlees en groentjesstraks nog een melkje
voor zo weinig te eten komt ze toch voldoende bij weegt nu 8.200kg en 70cm

van dessel wendy

misschien moet ze gewoon weer even op gang komen, heeft lucas meestal ook als hij een tijdje slecht eet. Maar dit klinkt toch wel goed, wat ze vandaag op heeft.

Wel leuk om nu te weten wat platte kaas is!

Groetjes Miriam