Ons huis steeds meer op een bunker gaat lijken?

Per 1 februari komen de nieuwe bewoners in ons huis, dus we zijn druk aan het pakken hier. Langzaam wordt het steeds kaler. Er komen steeds meer dozen. De boekenkast is weg (wel lekker dat Eva nu niet meer aan de boeken kan trekken!) en nu is het meteen zo leeg! Het heeft met dat gesleep geen nut om heel veel te stofzuigen enzo, dus het is hier gewoon rommelig. Ik kan er niet zo goed tegen, ik hou van opgeruimd. En we zijn er nog lang niet! De zolder gaat dit weekend leeg, dan alles op de eerste verdieping, de schuur moet nog…Pfff, verhuizen is een helse klus. En dan ook weer alles verven in het nieuwe huis en alles weer opruimen…Ik vind het spannend, maar zie wel op tegen al het werk. Gelukkig kan Eva als het nodig is worden opgevangen bij mijn zus en ouders, dat scheelt! Maar af en toe lijkt het net een ontplofte bunker hier, ongezellig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

En adem blijven halen Rainbow das de enige manier om hier doorheen te komen dat en bedenken waar je het allemaal voor doet

Groetjes,

Michèle

Ik weet wat het is en dan zie je pas hoeveel je bewaard enzo. Veel succes en sterkte de komende weken

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Weet wat je bedoelt: je bent al half weg uit je huidige huis (omdat veel al weg is of is ingepakt), maar woont er nog wel. Gelukkig duurt het maar even. Veel succes nog en hopelijk leef je snel weer in een opgeruimd huis!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het heeft wel als voordeel, dat Eva nu alle ruimte heeft om (achteruit) te kruipen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Elk nadeel hep z’n voordeel…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker