Ons hondje krijgt een broertje;)

Ons hondje is nu anderhalf.
en haar papa en mama hebben weer een nestje gekregen. zij laten de pups pas vrij met 12 weken en dat vind ik altijd zo goed aan die mensen.
enfin… de onze is een teefje en nu komt er zometeen een reu bij. mijn vriend is hem nu halen LEUKK!! geen 2e kindje dan maar een 2e hond (grapje!) maarruhm… we weten nog geen naam (haha) komen er niet uit. Rico wil dat hij saffi heet, je weet wel van boes boes maar dat wordt hem dus echt niet he!
hopelijk komen we eruit vanavond rico weet nog van niks, wel dat er binnenkort een hondje komt binnenkort… maar het is dus een verrassing morgenvroeg!

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Jan 2012 16:59:11

Aaahhh Saffie is schattig!!

haha Hij heet Spike! hij is kei lief, kortharige border-collie. en broertje dus van shadow alleen vn een ander nest
Rico was helemaal door het dolle heen toen hij hem vanochtend zag!
eerst shadow zindelijk gemaakt, toen Rico, nu Spike…wordt weer wat

Leuk naam is het geworden
Knap dat je nog hebt kunnen kiezen na al die namen die we gisteren verzonnen whahaha…

hoe heeft Spike de nacht doorgebracht?

Hebben die mensen zelf de pups niet zindelijk gemaakt? Want dat gaat het best als je ze met ze alle tegelijk doet en pups leren het best vanaf 6 weken.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

nope, doen ze niet daar, en hoor het ook eerlijk gezegd niet vaak hoor! maar ze hadden op zn minst al krantzindelijk kunnen zijn. hij zat ook nog maar alleen in de “ren” wel allemaal netjes en hygienisch dat wel.

ja de nacht… haha janken janken en nog is janken. maargoed tis ook een baby

Wat leuk!

Veel plezier met hem enne succes met de zinderlijkheid. Lijkt me bij een hond een hele uitdaging.

Groetjes,
Sandra

oooohhhh wat leuk zeg!
foto!!!

en idd een leuke naam succes met het zindelijk maken

liefs,
Rinske

Owwwwww leuk !!! Ik zit ook te peinzen of we een hondje nemen of niet. Fabienne is gek op hondjes dus daar ligt het niet aan. Is meer dat als je een dagje weg wilt je met de hond zit! en niet overal kan de hond mee … ik weet het nog niet.

Veel plezier met spike!

@Esther: oh wij gaan ook gewoon een dag weg hoor, we lieten shadow dan uit, en als we dan s’avonds terug kwamen lag ie gewoon rustig te pitten

Kan ie dan zo lang zijn plas/poep ophouden?

jep dat kan ze, heeft ze helemaal geen moeite mee

o leuk een pup erbij zeg, eigelijk zouden we hier volgend jaar een nest thuis krijgen.
maar op dit moment zie ik dat niet zo zitten omdat de kleine dan net 1 is.
en wij dan een pup uit nest willen houden, maar dat word me nog te veel denk ik op dat moment( heb nu al 3 honden)