Ons dorp het OLS won vandaag

Het OLS staat voor Oud Limburgs Schuttersfeest en hieraan neemt deel Nederland en Nederlands Belgie. Het OLS werd vorig jaar door Opoeteren gewonnen en daarom werd het OLS dit jaar daar ook gehouden. Vandaag won ons dorp en dus wordt het volgende jaar het OLS ook hier gehouden, voor het eerst ! Binnen een mum van tijd hangen de vlaggen buiten en worden hier in de straat de auto`s aan de kant gezet voor een optochtje. De bussen stoppen voor de Lindeboom en zo trekt men van daaruit hier door de straat als helden door het dorp. Ook wij gingen juichen uiteraard ! hahaha

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 12 Jul 2008 21:03:43

wow dat is wel leuk zeg, ik ken het helemaal niet maar lijkt me ontzettend tof, ik woon zelf ook in een dorp maar wij hebben maar 3 kleine evenementen Highland games(schotse spelen) en 2 keer per jaar een kleine markt wel erg gezellig hoor. Leuke foto van de kids.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Ziet er gezellig uit hoor Asje!
Ik ken het ook niet, wel zijn hier ook zo van die tradities maar niet zoals bij jullie zie ik.

Leuk hoor

groetjes GYtha

Ik ken het ook niet, het ziet er wel erg leuk uit!

Groetjes Nathalie & Co

Gefeliciteerd! Wat leuk zeg!

Groetekes, Sje

kan het dus ook niet,maar ziet er wel erg gezellig uit zeg

gefeliciteerd voor jullie dorp

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Het OLS word hier echt gevolgd, ook via de Limburgse radio en diegenen die niet gaan luisteren dan ook mee. Whahahaha. Ik vond het het wel leuk, maar niet om er nu naar toe te gaan. Nu het volgend jaar hier gehouden wordt, is dat natuurlijk wel leuk.
Mocht je het leuk vinden om te zien wat het inhoud, hier een linkje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oud_Limburgs_Schuttersfeest

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

gefeliciteerd!.
en die twee binken onder de pul dat zijn toch niet evianne en jessin!!
wat worden die groot zeg jeetje

Groetjes Marianne mama van Ruben