Ons aquarium gesprongen is

Gister belde mijn vriend me in paniek op op mijn werk. Het aquarium was gesprongen. Het was een grote bak waar 600 liter water in zat. In paniek dus alle kleding gepakt die we konden vinden en daarmee zoveel mogelijk opgevangen. Ook de wasmanden en damian zijn badje werden volop gebruikt. De schade valt gelukkig mee en niemand is gewond. Wel ben ik nu dus druk bezig om alles te wassen en te drogen. Heerlijk zo’n vrije dag heel de dag bezig met de was

Tjonge wat een schrik!

En hoe is het met de vissen?

Groetekes, Sje

Drama! En nu? De vissen? De vloer? Schade?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

De vissen leven nog op 1 na. We hadden nog een klein aquarium staan dus daar zitten ze nu in. Iemand nog interesse. De vloer is pakket dus naar de knoppen. Volgende week een schade expert maar gelukkig goed verzekerd dus alles wordt vergoed

Fijn dat de vissen bijna allemaal nog leven. En als je goed verzekerd bent krijg je zeker een nieuwe vloer. Wij hadden hetzelfde, maar dan met de vaatwasser en krijgen 14 maart ook een nieuwe vloer van de verzekering. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.

Groetjes,
M

Ja inderdaad. Vraag me alleen af of we zelf ook voor een andere vloer mogen kiezen. Ik vind het pakket echt een ramp. Ook met de hond enzo. Heb liever gewoon plavuizen ofzo. Weet jij toevallig of dat kan?

Wat ik ervan weet, is dat je voor het schadebedrag een nieuwe vloer kan uitkiezen. Of dat dan ook per se parket moet zijn of dat je ook plavuizen mag kiezen, dat weet ik niet zeker. Je kan het altijd even vragen aan je verzekering natuurlijk. Wij hadden laminaat en zijn daarbij gebleven (wel een veel mooiere variant, haha).

Groetjes,
M

ja ik las het op hyves en heb daar een berichtje achter gelaten
goed zuur!

balen zeg gelukkig zijn de meeste vissen ongedeerd gebleven.

hopelijk doet je verzekering niet zo moeilijk als die van ons (miss moet ik maar gaan overstappen) ik had schade aan mijn houten vloer totale kosten 3000 euro kreeg met heel veel moeite 300 vergoed das toch een nulletje te weinig pffff

waa hebben jullie je inboedel verzekering lopen als ik mag vragen ik namelijk gewoon bij mijn bank maar ga toch effe serieus nadenken om over te stappen

before you judge me, try hard to love me

wij zitten bij de anwb

Kwa motorverzekering ben ik zeer tevreden over de ANWB.

Enne, wat nieuwe vloer uitzoeken betreft:
De verzekering keert alleen maar een bedrag uit.
Wat je daarmee doet moet je zelf weten.

Al besluit je om het parket te laten liggen en er een opblaasboot
van te kopen (handig bij de volgende overstroming ) .
Geen probleem.
Dus je kunt rustig op zoek naar tegels, kruk, grind, …

M.

Hmm waarom schiet toch ineens die reclame in mijn hoofd van die neger die met alle macht de wand van een aquarium tegen probeerd te houden…

Maar balen meid. Lang leven de verzekeringen.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben vorig jaar ook zo iets gehad, alleen dan met een slang van de aquariumpomp die kapot was… Dat was dan een schildpaddenaquarium dus zat niet vol maar toch wel eh zo’n 200 liter over de vloer in de slaapkamer.

Wij kregen een nieuwe vloer wel volledig vergoed, maar dan wel aan de hand van de rekening, dus we moesten wel kunnen aantonen dat we er ook echt een vloer voor gekocht hadden. Wat voor vloer maakte inderdaad niet uit.
Overigens hebben wij wel een wat duurdere vloerbedekking genomen dat controleerden ze dan weer niet. Hahahah We mochten gewoon voor een bepaald bedrag een vloer uitzoeken. Wilden we daarboven moesten we aan kunnen tonen dat de oude vloerbedekking ook zoveel gekost had. (maar die lag er al 30 jaar in ofzo dus dat lukte niet )

Wij zijn verzekerd bij Univé.

Groetjes,
M

Succes met het op knappen van je vloer.

Danielle is geboren op 7-1-2010