voordat ik met mijn vraag begin, wil ik eerst even een verhaaltje vooraf vertellen. Mijn zoontje is nu inmiddels 4,5 mnd en was altijd al een wringer en erg onrustig hij kan alleen maar inslaap komen in zn bedje met een puckabag en of als hij heel moe is bij mij in bed aan de borst, totdat ik me beweeg. Nu is het zo dat ik werk aan huis en dus nooit weg moet maar, soms wil ik weleens lekker naar de stad wandelen waar ik 3 km vanaf woon en ff lekker bij de hema snuffelen de heenweg gaat altijd prima maar zodra ik ergens binnen loop gaan zn ogen wagenwijd open en zet het hem op gillen, mensen om me heen keken me aan en vertelden me even dat hij honger zou hebben. In de eerste mnden dacht ik dat ook omdat ik borstvoeding geeft en dacht dan “Hij zal nog wel niet genoeg hebben gehad” dus ging ik als een speer terug naar huis om te voeden. Hij is nu 4,5mnd en geeft duidelijk aan wanneer hij genoeg heeft en thuis is hij na anderhalf uur moe en gaat weer lekker slapen.In de wandelwagen vertikt ie het om te slapen en ben ik echt jaloers op die moeders die lekker met hun kleintje overal naartoe kunnen. Ik denk dat Roan heel snel overprikkeld is en ben nu echt gebonden aan huis. Moet ik me daarbij neerleggen en thuis blijven zodat alles een beetje in ritme gaat? of moet ik hem af en toe maar laten gillen in de winkel zodat hij hieraan gewend raakt? Op den duur blijf je wel het liefste thuis want het is een hoop stres als ie hem op gillen zet en dan zijn 3 kilomeetertjes terug lopen erruggg lang. Hij heeft wel echt ritme Het is wakker worden voeden gemiddeld half uurtje en dan heeft hij nog een uurtje, dat ie,wakker is, kan ik als een speer even met hem koffie drinken bij mam en dan moet ik echt zorgen dat ie optijd in bedje ligt anders is ie helemaal van slag. Zijn er meer moeders met dit opstaakeltje?
Gr Georgina