Onrustig

Mijn vriend is doordeweeks altijd van huis, vanwege zijn werk zit ie van maandag t/m donderdag in de kost.
Dit is best wel pittig met twee kids, in het begin was het elke zondag nacht raak.
Ik kon er de klok op gelijk zetten, om 3 uur in de nacht werd Giano wakker en ging niet meer slapen.
Gelukkig is dit nu wel veranderd sinds ie echt hele nachten doorslaapt, maar doordeweeks is giano echt heel erg onrustig.
Zodra papa weer thuis is, is giano ook veel vrolijker en rustiger bij het cb zeggen ze dat hij dit nog niet merkt?
Toch is het wel zo ondanks dat hij nog maar zo klein is, heb ik het dan echt bij het verkeerde end of heeft het cb gelijk en denk ik dat het zo is?

Gr, kim

kp

Volgens mij merken ze dat wel hoor. Bij ons is pappa op donderdagavond laat en Morgan ligt dan al in bed. Ze doet er dan veel langer over om in te slapen en is ook veel onrustiger 's nachts. Een nacht heeft ze zelfs alles bij elkaar geschreeuwd. Als ze dat nu doet gaat pappa altijd even dag zeggen al is het 3 uur 's morgens en dan is het ook goed, maar ze heeft het dondergoed door.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ja hoor, die kleintjes hebben sommige dingen al heeeeel vroeg door.

M.

Dat kan zeker. Maar ook jouw gevoelens hierover pikt 'ie op. Dus als jij onrustig, gespannen of verdrietig bent over het feit dat je man weg is, dan zal dat ook invloed hebben op hoe je kleine man in z’n vel zit.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ooooh wat herkenbaar!

Mijn man is ook jarenlang van huis geweest. Zat ook van maandags tot en met vrijdags intern. Van vrijdagavond tot zondagavond was ie thuis, en toen Jens was geboren tot maandagochtend.
In januari 2008 is het helemaal mis gegaan, ik stond op het punt te vertrekken, maar om nu bij hem weg te gaan om zijn werk vond ik te erg voor woorden, dus heb ik heel hard aan de bel getrokken ipv de huilbui die ik af en toe had.
Jens was een erge huilbaby, ik stond er ook helemaal alleen voor en had een flinke depressie. Ik miste mijn man gewoon!
En ooooh, dat merkte Jens zo! Aldoor maar spoken 's nachts… En als papa thuis was, was er niks aan 't handje…
O ze merken het echt wel hoor! Zodra ze geboren zijn merken ze al spanningen.

Dus ja, meis, jij hebt gelijk, het CB kan weer 's de hort op (stelletje onbenullen zijn het hoor. Die hebben de basisopleiding met aanvullende cursus, stelt geen ruk voor).

Groetjes Marla, en ik hoop voor je dat je vriend gauw meer thuis komt!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb dan niet de ervaring dat mijn echtgenoot van huis is, maar onze knul gaat nu naar het kinderdagverblijf. Dit heeft hij heel snel door. We krijgen ;s ochtends echt een pruillip en een blik van wat doe je me aan… Ik denk dat hoe klein ze ook zijn, alles wel door hebben.

Groetjes Jolanda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Daan zit niet in de kost maar is wel om de week later thuis. Dit betekend dat wij om de week saampjes eten (lindsey en ik dus) en de andere week met z’n drietjes. Ook hier merken we het verschil echt wel hoor, zodra we met z’n drietjes kunnen eten is ze een stuk opgewekter. nou is ze sowieso wel een papa’s kindje hoor, zodra hij thuiskomt is het volop lachen wat voor bui ze daarvoor ook had. ook dat heeft ze al een hele tijd. dus ik geloof ook echt wel dat ze dat doorhebben.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker