Onrustig tijdens fles

Ik hoop dat iemand dit herkend. Onze zoon is sinds een paar dagen erg onrustig tijdens het drinken van de fles. Hij krijgt om 12.00 uur een fles en 's avonds een papfles voor het slapen gaan. Hij wurmt, worstelt, draait, bijt op de speen en doet er wel een half uur over. Voorheen dronk hij gewoon rustig door en was de fles met 15 minuten leeg. Iemand tips?

Diksap uit de tuitbeker gaat wel goed, maar dan ligt hij in het wipstoeltje. Fruit, groente en pap uit een bordje gaat ook redelijk goed, hoewel hij regelmatig het lepeltje probeert weg te slaan.

Oja, hij is nu 28 weken gecorrigeerd (anders 9 maanden), dus ook niet echt sprongentijd.

Ik voel ook nog geen tandje doorkomen.

Iemand tips?

Baby geboren

Kijk eens of het tandvlees hard is, of dat er een bobbel op zit of iets dergelijks. Het klinkt nl wel alsof hij last heeft van doorkomende tandjes, was hier ook zo, dan irriteert die speen van de fles in het mondje of gaan ze er juist op kauwen omdat dat fijn is aan het tandvlees. Dit is dus juist meestal voordat je de tand kunt zien, want daarna is de irritatie ook weg

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Anders probeer je de flesvoeding ook uit een tuit/beker? Hij heeft de leeftijd om de zachte speen af te leren en aangezien hij het toch weigerd, gewoon proberen

Hier is de fles er al 3 maanden af gok ik, toen heeft hij eerst nog uit een antilekfles gedronken met wel een zachte speen en nu sinds enkele weken alleen nog uit de tuitbeker, heel afentoe krijgt hij ook een slok uit mijn glas/beker en dat gaat ook super. Dim is nu gecorrigeerd 8 1/2 maand.

damian wilde rond de 8 maanden ook absoluut geen fles meer in de middag. die hebben we toen met overleg met het cb vervangen voor brood.
De avond fles drinkt hij alleen nog maar in zijn bedje anders ook helemaal niet meer. Misschien eens proberen.

Misschien wil hij het zelf doen. Hier eentje waar ik een fles voor heb gekocht met gat erin zodat hij hem vast kan houden. Mss werkt het.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ja hoor, door oorzaak is bekend: er komt namelijk een tandje door. Ik zie een klein wit “streepje” op zijn tandvlees, haha. Een paar weken geleden was hij ook al uit zijn doen en deze week dus ook een beetje. Sinds gisteren ook jengelen en eerder moe, maar nu is het duidelijk!

Bedankt voor jullie tips en het meedenken.

Baby geboren

ik herkende het al van hier

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker