Onrustig slapen

Wat een week! Demi is echt een hele goede slaper tot nu toe geweest. Om 20.00 uur naar bed tot 6.30 - 7.30 uur. Heerlijk, zonder rommelen 's nachts. Ik hoorde hem wel eens, maar na een paar kreetjes viel hij weer in slaap.

Hoe anders was deze week! Maandag nacht vanaf 00.00 uur elk uur huilen. Niet echt wakker, maar zo in z’n slaap, en dan steeds harder. Dinsdag had ie ook koorts, dus dacht ik dat het daaraan lag. 's Nachts weer veel wakker en huilen in z’n slaap, woensdagnacht idem en ook vannacht was het feest. En om 4.30 uur was het met slapen ook helemaal gedaan. Ik ben een paar keer naar hem toe geweest om hem te troosten, ik heb hem ook een keer helemaal wakker gemaakt, ik heb hem een half uur laten huilen met het idee dat hij wel weer in slaap zou vallen. Maar het was gedaan met de nachtrust. Ik ben er maar uitgegaan met hem.

Zou dit nog een restant van zijn ‘ziek zijn’ zijn? Als dit zijn nieuwe schema wordt zijn we er klaar mee!

Saskia

Hij zit hartstikke in een sprongetje! Zie het oei-ik-groei-boek!

Groetekes, Sje

Heb ik ook aan zitten denken, maar het gekke is dat hij het alleen 's nachts heeft. Hij huilt altijd wel even voordat hij in slaap valt, maar niet dat ie zo onrustig slaapt! Voorheen als ik dan even naar hem toe ging werd ie wel stil, maar ik kan hem niet meer stil krijgen, ook niet als ik even bij hem ga zitten om over z’n bol te aaien. Misschien zijn het inderdaad zijn dromen…

Een sprongetje? Ik dacht dat ie daar al voorbij was! Hij spingt van de een naar de ander!

Week 28,5 t/m week 30,5. En hij is ongeveer 30 weken, dus midden in een sprong!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 10 Jul 2009 11:12:42

Gelukkig! Dan gaat het in ieder geval weer over (hoop ik)…

Tnx
Saskia

Seth heeft het ook een hele tijd gehad, wel meerdere keren per nacht. En nu soms nog steeds. Het kan heel goed met dromen te maken hebben.
Maar hij gaat zich nu ook realiseren dat hij echt alleen ligt in zijn kamertje.
Wij zeggen nu elke avond voordat hij gaat slapen dat wij gewoon thuis blijven, en dat hij lekker rustig kan gaan slapen. Dat papa en mama ook gaan slapen, en dat we morgenochtend weer met het komen kroelen. Zo iets…
En ik heb het idee dat hij het wel snapt, alleen af en toe is hij nog onrustig 's nachts.
Succes ermee!!
Liefs, Anne