Onrustig slapen en slecht drinken

hoi,
ik heb een dochtertje van 4 mnd. ze heeft de eerste 3 mnd goed doorgeslapen maar sinds 4 weken is ze elke avond wel 5 a 6 keer wakker. In deze zelfde periode is ze ook slechter gaan drinken. Eerst dronk ze met gemak 150cc en nu hoort ze 180cc te drinken maar dat lukt haar niet. De ene keer is het 120 dan 100 en ga zo maar door. Ik probeer altijd nog na een uurtje haar de laatste restjes te geven maar ik weet niet of dat goed is en/of ik het daarbij moet laten. Verder is ze eigenlijk altijd wel vrolijk en het lijkt wel alsof er niks aan de hand is. Herkent iemand zich hierin?
Ze krijgt wel altijd om de 4 uur voeding. We beginnen om 10.00 smorgens pas met de eerste voeding. Eerder wil ze niet drinken. Ze lijkt er aan gewend te zijn geraakt. Vervolgens om 14.00,18.00 en om 22.00 uur de laatste fles.
Ik zou ook graag haar eerder voeding willen geven bijvoorbeeld om 21.00, maar dat is me helaas niet gelukt. Ben een werkende moeder. Ik zou ook graag weleens eerder naar bed willen want uiteindelijk ligt zij er ook pas om 23.00 in.
Trouwens ze krijgt hypo-allergeen melk.
Mijn vraag is nu; is het vreemd dat haar gedrag opeens is veranderd en dat het al zo lang duurt?
Ik hoop dat iemand me iets hierover kan vertellen.
bvd,
rahma