Onrustig 's nachts

Hoi,

Onze Sem is inmiddels ruim 15 weken en heb een nieuw probleem…

Hij heeft 's nachts eigenlijk altijd goed geslapen. Wel wakker voor een flesje maar daarna meteen weer verder slapen. Nooit hebben we 's nachts opgezeten met hem, tot deze week… Vanaf dat hij 15 weken is slaapt hij opeens heel onrustig 's nachts. Nou zaten we deze week in Portugal en kan me voorstellen dat dat anders was voor hem, maar nu thuis slaapt hij eigenlijk nog steeds onrustig.

Hij wordt vaak wakker en ligt dan onrustig met zijn hoofd te draaien. We moeten hem dan even uit bed halen en hem weer in slaap wiegen. Vannaacht zijn we wel 3 keer eruit geweest omdat hij begon te jengelen! terwijl hij 's nachts juist altijd zo goed sliep!!!

Wat kan dit zijn? Hebben meer baby’s rond deze leeftijd zo’n periode?

Alvast bedankt!

Het kan heel goed te maken hebben met jullie verblijf in Portugal, dat hij nog even weer moet bijkomen ervan. En kan het ook geen sprongentijd zijn? Ben ze even kwijt, maar in Mama’s Hoekje staat een topic over sprongetjes en wanneer ze zijn.

Het lijkt mij dat het vanzelf weer beter zal gaan, sterkte nog even!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Volgens mij zit er een sprong rond die leeftijd.
Maud had er ook erg last van.
Ze begon zelfs de dag en nacht om te draaien.

Dus volgens mij is het een kwestie van ff doorbijten, het is zo weer over.

Groetjes, Kirsten

ja als zoiets zich voordoet ga ik ook altijd ff chekken op het sprongen schema hoor, ik vrees inderdaad dat dat het is !

Baby geboren

Hoii, ik las je berichtje en ook bij mij ging een belletje rinkelen…
Alex sliep ook altijd door, nu ook weer trouwens, maar rond die tijd werd hij ook ineens 's nachts wakker! Wij schrokken daar een beetje van en dachten: dat was het dan met de nachten doorslapen
Gelukkig was het een kwestie van een paar nachten… daarna was het weer over!
Inderdaad… ff doorbijten lijkt me zo…

Lauren & Alex (05-05-2010)

Nou, inmiddels zijn we 2 weken verder en slaapt hij nog steeds onrustig. Hj wordt vaak huilend wakker en als ik hem dan oppak saapt hij gewoon verder… Heb hem gisternacht laten huilen, dan huilt hij even 5 minuten en valt weer in slaap.
Afgelopen nacht heeft hij heel erg gehoest dus heb ik hem niet laten huilen.

Wat kan dat nou zijn dat hij al 2 weken zo onrustig is 's nachts? Een megasprong? Herkent iemand dit?

Tot 14 weken nooit drama gehad 's nachts! En overdag is hij het zonnetje in huis, vrolijk en huilt nooit!

Heb je al gehoord van de puckababy?? Dit heeft ons erg geholpen, ze liggen dan in een slaapzakje met de armen erbij in. Onze dochter sliep hier heerlijk in. Misschien helpt het jullie ook.