Onrustig na de 1e vaccinatie

hallo allemaal.

afgelopen donderdag heeft onze zoon demi jay zijn eerste prikjes gehad.
sindsdien is hij erg onrustig en wil zijn flesje niet meer drinken terwijl hij normaal zijn fles helemaal drinkt.
hij lijkt soms trek te hebben maar zodra de fles erin gaat zet hij het op een schreeuwen.
ook wil hij niet meer slapen waar hij normaal ook geen moeite mee had. en is hij bijna heel de dag wakker en huilerig en wil alleen maar gedragen worden.

het is nu bijna een week geleden. denken jullie dat het iets met de prikjes te maken heeft of is het wat anders.

we worden er zo langzamerhand een beetje radeloos van.

Gewijzigd door - w-i-m-p-i-e op 10 Feb 2010 23:57:04

Gewijzigd door - w-i-m-p-i-e op 10 Feb 2010 23:57:34

Meestal zijn de bijwerkingen van een vaccinatie binnen 24 uur na de prik. Dus ik denk niet dat je zoontje daar last van heeft. Weet niet hoe oud hij is, maar kans is groot dat hij in een “sprong” zit. Voor meer informatie moet je de topic sprongetjes bij mama’s hoekje maar even lezen. En het aanschaffen van het boek “Oei ik Groei” is zeker een aanrader.

Ik wil je niet bang maken, maar dit wel even vertellen.

Mijn zusje was altijd een hele lieve baby, en vanaf het moment dat ze de eerste prikken kreeg werd ze steeds onrustiger.
Later zijn we erachter gekomen dat ze niet goed op die prikken reageerde.
Ik zou het gedrag van je zoontje even goed inde gatenhouden, want het hoeft natuurlijk niet van de prikken te komen, maar het kan wel.

Als het niet minder wordt, of een paar weken aanhoudt, raad ik je aan naar een homeopatisch arts te gaan. Deze kan hier wat mee.
De huisarts doet hier verder weinig mee, volgens mij.
Heel veel sterkte ermee in ieder geval.
En probeer zelf ook je rust te nemen!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zat ook al te denken aan een sprong.

Groetekes, Sje

vandaag ging het weer goed Demi heeft gewoon weer zijn flesjes en bortsvoeding op en hij heeft ook weer heerlijk geslapen.
hij is nu 9 weekjes.
mischien toch een sprongetje van een week gemaakt? of mischien gewoon 1 weekje van slag geweest?
maar wij zijn in ieder geval blij dat hij weer goed geslapen en gegeten heeft.
hopelijk morgen ook weer
bedankt voor jullie reactie en wij gaan gelijk kijken naar het oei ik groei boek

groetjes wim en angelique… de trotste papa en mama van Demi Jay