Onrustig aan de borst

Sinds een paar dagen is Bram (7 weken) erg onrustig aan tijdens de borstvoeding. Hij hapt goed, neemt en paar slokken en laat dan weer los…begint te huilen hapt weer, drinkt een paar slokken en laat weer los…
Ik heb veel melk en ik weet dat hij daar onrustig van kan worden, het kan echt zijn mondje inspuiten zodat hij er niet tegen kan drinken, maar ik let daar goed op en zorg ervoor dat dit niet het geval is door al vast een beetje af te kolven. Nu weet ik dat ze van spruw ook onrustig/slecht gaan drinken, maar ik zie niets en het is niet tijdens alle voedingen???
Van mijn zoontje Joep weet ik nog dat hij graag wilde zuigen en dat hij heel boos werd als hij aan de borst zoog dat er dan melk uit kwam terwijl hij alleen maar wilde zuigen, hij kreeg dan zijn speentje maar dit was vaak pas aan het einde van de voeding.
Heeft iemand een idee of tips?

Week 6,5 t/m week 9,5 is een periode van een sprongetje. Grote kans dat het dat is. Zie het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje

ik ga gelijk even tussen mijn nog onuitgepakte verhuisdozen snuffelen naar het boek. BEDANKT!