Onregelmatige cyclus

Hallo,

Ik weet niet of het over zulke onderwerpen mag gaan maar dan merk ik het wel…
Ik heb dus even een vraag over de cyclus na de bevalling.
Ik ben keurig 6 weken na de bevalling gaan vloeien en nou had ik dit weekend weer ongesteld moeten worden maar niks dus!!
We hebben het wel veilig gedaan maar maak me toch een beetje zorgen…
Is dit normaal dat het eerst wat rommelig is of moet ik me zorgen maken?

Groetjes Lies.

Gewijzigd door - lies 26 op 13 Nov 2007 12:33:55

Hallo,

Het is heel normaal dat je cyclus zich moet aanpassen. Hier heb ik tot 6 weken na de bevalling bloedverlies gehad en pas als ons meisje 3 maanden was mijn gewone maandstonden terug. Het heeft dan nog een maandje geduurd voordat deze helemaal terug op orde was. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon een test halen. Dan weet je het zeker.

Groetjes,

Tamara

hoi lies,

ik heb 4 weken tot na de bevalling bloedverlies gehad en en 2 maanden was mijn cyclus weer normaal. Volgens de verloskundige toen duurt het even voordat je cyclus weer normaal is. Bij mij was het vrij snel maar bij de ander kan dat langer duren.
Zou het nog even aankijken en anders evt een test halen.

succes groetjes gytha

Ik vloeide 4 weken en was pas na 12 weken voor de eerste keer ongesteld…
Ik heb af toe ook peejen gescheten… Maar het duurde gewoon wat langer…

Hoi het vloeien duurde bij mij 6 weken maar ben nog steeds niet ongesteld komt dit door het geven van bv? Zijn nu 4 maanden verder

Hoi Peetje,

Ja dat komt waarschijnlijk omdat je borstvoeding geeft,moet je maar ff googelen kom je het vanzelf tegen.
Ik geef flesvoeding.

Groetjes Lies

Hoi,

Bij Elke duurde het een paar maanden voor dat het weer op gang kwam
(keizersnee gehad) en bij Anne kwam het gelijk weer om de 4 week.
Vond het trouwens wel lekker dat ik tijdens mijn zwangerschap
9 mnd niet ongesteld werd.
Ik denk niet dat je zwanger bent hoor. Je hebt het toch veilig
gedaan!

Groetjes Heleen.

als je borstvoeding geeft kan het nog heel lang duren. Een vriendin van mij werd pas na 11 maanden weer een beetje ongesteld!! Als je flesvoeding geeft dan is deze eerst heel rommelig, komt vanzelf weer!

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Lilypie Breastfeeding Ticker

Hallo Lies,

Mij werd geadviseerd om na twee weken vloeien te beginnen aan de pil, zodat ik na drie weken zeker wist dat mijn cyclus weer gestart was. Maar nu weet ik natuurlijk niet of je aan de pil mag beginnen als je aan bv doet. Ik heb daar namelijk niet aan gedaan.

Groetjes Heidi

Hoi Heidi,

Nee ik geef flesvoeding.
Maar ik kan niet aan de pil helaas vanwege hoge bloeddruk…

Groetjes Lies

Hoi Peetje,

Zolang je BV geeft bevindt je lichaam zich in een soort meno pauze. Je bent ook minder vruchtbaar. Het kan dus dat je gedurende de hele bv periode niet ongesteld bent. Geen zorgen, perfect normaal.

Groetjes,

Tamara

bij mij heeft bloedverlies ongeveer 4 weken geduurt en maandstonden pas na 4 maanden , en je moet niet te snel paniekeren want de periode dat je vruchtbaar bent is bijna meestal van de 9 tot de 14 dag vanaf de eerste dag van maandstonden ik pak ook geen pil omdat den dag dat ik er aan begon had ik geen melk meer

Hallo meiden,

Bedankt voor alle reactie’s!!
Ik heb vanochtend toch maar een test gedaan want ik begon hem toch wel te knijpen…
Ik ben niet zwanger.
Het was wel welkom geweest maar heb een zoontje van 10 weken en het lijkt me erg zwaar om met 9 maand er weer een kindje bij te hebben.
Ik zal dan denk ik gewoon geduld moeten hebben met m’n cyclus.
Hoeveel jaar hebben jullie eigenlijk tussen jullie kindjes zitten??

Groetjes Lies.

ik had na bevalling 1wk vloeien en toen niks en toen onze kleine 6wk was had ik een dag of 2 wat oud bloed. daarna nooit meer gehad tot een wk geleden. ik heb 9mnd borstv gegeven en toen ik net was gestopt werd ik het.

maar is vrij normaal hoor dat je het nog niet regelmatig wordt, heeeeerlijkkkk toch!!!

mamma natas

dag lies, sorry maar de zwangerschapstest betrouw ik totaal niet want bij mij was hij negatief en toch was ik zwanger , toch ben ik blij dat je gerust bent ,onze Quentin is bijna vijf maanden en we willen er zo snel mogelijk eentje bij groetjes camille