Ongesteld :-(

Ik werd net, geheel onverwacht, ongesteld
We zitten in de tweede ronde en het was de eerste keer dat ik geen signalen van aankomende ongesteldheid had voelen aankomen. Normaal gezien moest ik ook pas woensdag ongesteld worden. Wat een domper zeg.
Vooral ook omdat ik eigenlijk al een tweede had gewild nu en niet pas moet beginnen klussen. Maar m’n man heeft lang getwijfeld of hij nog wel eentje wilde.

En ook, m’n zus is vijf maand zwanger. Onze kindjes zijn even oud. Ben blij voor haar natuurlijk, maar vind het spijtig dat ik niet terug mee zwanger ben.

En kan ook al niet meer meedoen met de babyboom van 2011, want als ik nu nog zwanger geraak is het voor 2012 In het beste geval dan toch

Erg jammer dat het nog niet raak is, maar je weet wat ze zeggen: blijven proberen Veel klusplezier! Mijn zus en ik waren bij de eerste maar 2 maanden uit elkaar uitgerekend, totdat mijn zus en miskraam kreeg met 11 weken… Het is moeilijk om dan nog blij te zijn met je eigen zwangerschap…

Gewijzigd door - yavahn op 27 Mar 2011 19:58:39

@ sophie ik wil na mijn bruiloft groen licht gaan halen dus als het bij ons allemaal opschiet dan zijn wij ook pas in 2012 uitgerekend… hebben wij misschien een mini boom

Groetjes,

Michèle

@ Yavahn: Ik was drie maand eerder uitgerekend dan mijn zus. Op 9 weken kreeg zij ook een miskraam. Toen vond ik mijn zwangerschap ook niet meer zo gezellig… Maar gelukkig was ze bijna direct terug zwanger. Nu zit er zes maand tussen de kindjes.

@ Michèle: Ik heb nog één mini-kansje voor 2011, maar dan moet ik een week te vroeg bevallen En anders beginnen we idd onze eigen 2012 babyminiboom

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

He Sophie balen zeg…snap hoe je je voelt. Frustrerend he, zeker als jij al een tijdje zover was.

Een persoonlijke vraag en je hoeft niet te antwoorden maar doen jullie het vaak genoeg? Ik ben nu 15 weken zwanger, hiervoor een MK gehad met 4,5 week maar wel allebei de keren in 1x zwanger. Wij deden het elke avond rond dezelfde tijd in de periode dat ik dacht vruchtbaar te kunnen zijn. Omdat er een MK tussenzat hebben we het op een gegeven moment 10 dagen aan één stuk gedaan, hihi.
Wat ik heb begrepen is dat sperma 24 uur redelijk goed blijft dus als je het iedere 24 uur doet is de kans het grootst dat het raak is. Vroeger zei men om de dag ivm de kwaliteit van het sperma maar dat is achterhaald. Zeker omdat je maar zo kort tijd hebt voor een bevruchting na de eisprong.
Maar misschien was dit je allemaal al bekend

Ik ga in ieder geval voor je duimen!
groetjes,
Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 27 Mar 2011 21:03:30

We zouden het zeker meer kunnen doen ja
Dacht namelijk nog steeds dat het om de dag moest. Met Noa deden we het ook elke dag en was het direct prijs. Toen had ik eigenlijk niks gelezen van info. Had beter deze keer ook niks opgezocht, dan was ik mssch al zwanger

Maar weet je, het is bij ons echt een opgave om zo dikwijls seks te hebben… De ene week werk ik van 14u tot 22u en als ik dan thuiskom slaapt m’n man al, omdat hij om 4u uit bed moet voor zijn werk. Als m’n eisprong net die week valt, zoals deze maand het geval was, zijn we er al aan voor de moeite eigenlijk. Want m’n man is ECHT niet te genieten als je hem wakker maakt.
De andere week werk ik van 6u tot 14u en is m’n man thuis om 19u. Die week is nooit een probleem

Ik heb het ook nergens gelezen, ik heb het zelf ontdekt, hihi! En de info over de houdbaarheid had ik wel op internet gevonden.

Oh dat is lastig als je zulke diensten draait! Pfff. ik vond het al een opgave om het rond 21:30 uur te doen, ha ha. Nou ja als je eenmaal bezig bent…maar dat geldt dus niet voor je man? Lastig! Misschien moet je zeggen, laten we het gewoon 1 maand goed doen? Dat hij ook zich inzet. En dat hij niet veel hoeft te doen alleen te liggen? Oh nee geintje hoor, ik loop te dollen. Hier vond mijn man het ook lastig ivm zijn werk en vermoeidheid maar omdat we het allebei graag wilden ging hij er ook voor en soms was 10 minuten genoeg. Andere keren namen we ruimschoots de tijd. Misschien moet je hem aan de goede oude tijd helpen herinneren? Toen jullie het ook elke dag deden en je meteen zwanger was van Noa?

Spannend meid, ik duim voor je!
groetjes,
Wendy

Oh ja of…de wekker een kwartiertje vroeger en dan 's ochtends vroeg aktief zijn? Gaat je man vrolijk naar zijn werk

Heb hem al gemeld dat het deze maand seksmaand wordt Normaal gezien is m’n meest vruchtbare dag deze maand m’n verjaardag. Dan kan hij me mssch een leuk cadeautje geven

hihi om kwart voor vier 's nachts dan seks hebben. Het is het proberen waard natuurlijk. Ben tot alles bereid!

Hi hi, nou als jij daartoe bereid bent mag je man wel even meedoen toch? grinnik. Volgens mij gaat het helemaal goedkomen deze maand
Succes!
groetjes,
Wendy

Wat jammer dat je ongesteld geworden bent. Maar gelukkig is het pas ronde 2. Alles duurt natuurlijk al snel te lang als je het graag wilt. Maar ik bedoel meer dat het bij meerdere mensen langer duurt.

Enne wie weet hoeveel mensen er straks ook uitgerekend zijn in 2012!!

Succes en ik hoop voor jullie dat het snel raak is.

Groetjes,
Sandra

ha ha ha toen ik zwanger wilde worden was geen enkel tijdstip een probleem bij mij alleen mervin begon op een gegeven moment te klagen dat ie een moment rust wilde

Groetjes,

Michèle

Wat jammer dat je ongesteld geworden bent. Mijn vriend zou het aan de ene kant niet erg vinden, hij zou zeggen: ‘dan kunnen we weer lekker veel oefenen’ HAHA!! Maar na een week zegt hij toch een dag te willen rusten anders komt er alleen nog maar stof uit, grapjas :stuck_out_tongue:

Succes de komende maand en ik hoop je gauw in het zwangerenforum te zien!!

Liefs Shirley

Jammer zeg, herken je gevoel wel. Bij Rens was ik gelijk zwanger en nu duurde het 10 maanden. Het grappige is dat deze zwangerschap ontstaan is in een cyclus waar we het maar een keer gedaan hebben. We waren dat verplichte gedoe zo zat dat we even een pauze hadden ingelast.
De maand er voor dacht ik zeker te weten dat ik zwanger was en werd ik ongesteld. Die maand dacht ik zeker te weten niet zwanger te zijn en was het wel raak. Ik heb toen ik 3 dagen overtijd was en krom liep van de kramp een test gedaan omdat ik dacht dat mijn lijf weer spelletjes met me aan het spelen was. ik had zoiets van als ik zie dat ik niet zwanger ben dan breekt het vast door en ben ik van dat rot gevoel af. En toen stond ik met 2 strepen in m’n handen.
Hoop voor je dat het bij jou snel raak is.

groetjes Ramona

Hier ook zo, van Sylvie waren we in 1 keer zwanger en nu van deze tweede ook 5 maand bezig geweest.
Achteraf bleek mijn eisprong steeds eerder te zijn dan ik zelf dacht
Zodra ik een eisprong heb verlies ik veel slijm. Dan zei ik tegen mn vriend nou we kunnen weer hoor Maar we begonnen dan meestal de volgende dag of 2 dagen later. Maar dan waren we al te laat! Zodra ik dus dat slijm had moesten we meteen aan de gang en het liefst dus eigenlijk al een dag of 2 ervoor
Ik kreeg dit elke keer precies rond de 14 dagen, dus dan is het eigenlijk heel makkelijk. Gewoon vanaf dag 12 tot en met dag 16 elke dag klussen en als je het vol kan houden plak je er nog wat dagen voor en achter
Maar wij zijn nu zwanger dankzij een bezoekje aan de gyn, waar ik eigenlijk heen ging om te kijken of ik een cyste in mn eierstok had. Die had ik gelukkig niet, maar wel een rijp eitje dat klaar lag te wachten! Dus die avond meteen aan de klus gegaan Hihi
Succes ermee en geef de moed niet te snel op!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

quote:
@ Yavahn: Ik was drie maand eerder uitgerekend dan mijn zus. Op 9 weken kreeg zij ook een miskraam. Toen vond ik mijn zwangerschap ook niet meer zo gezellig... Maar gelukkig was ze bijna direct terug zwanger. Nu zit er zes maand tussen de kindjes.

Dat is grappig, tussen Nikki en haar neefje zit nu ook 6 maandjes!

@ Hanna: Wij beginnen meestal ook pas op de “slijmdag”. Dan zullen we wrsch ook te laat zijn altijd Deze maand eens echt werk van maken dan maar.

@ de rest: bedankt voor de steun en hopelijk tot op het zwangerschapsforum…