Ongesteld

hallo allemaal ik heb een vraagje misschien dat 1 van jullie dit ook heeft meegemaakt?
ik ben 19 jaar en werd maar niet ongesteld dus had een test gedaan en was positief was helemaal blij dat ik zwanger was word ik in 1 keer gisteren ongesteld weet niet wat ik moet doen ben helemaal in paniek en kan maandag pas mijn dokter bellen heeft iemand diut eerder meegemaakt of weet iemand hier iets vanaf? ik zou het graag horen

xxx

hallo,

wat vervelend zeg! is het wel een echte menstruatie??
kan namelijk ook een innesteling zijn.

gr gytha

De huisartsenpost kun je altijd bellen. Het zou inderdaad ook geen menstruatie kunnen zijn.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Het kan een innesteling of een hele vroege miskraam zijn.

Groetekes, Sje

ik denk dat het wel menstruatie is maar niet 100% zeker ik hoopte dat iemand me gerust kon stellen dat het niets ernstig zou zijn dat het wel vaker gebeurd
in ieder geval bedankt lady’s !!!
ik ga gelijk morgen mijn huisartsbellen ik hoop dat het niets ernstig en gewoon verder en de 9 maanden afwachten tot hij/zij er eindelijk is
xxx

heej succes ermee,
weet niet of je er wat aan heb maar ben 2 maanden gewoon ongesteld geweest en kwam er ook pas met 3 maanden achter dat ik zwanger was.
groetjes

Liefs en dikke kus brenda en charissa

dat lucht wel iets op !!
ik hoop dat alles goed is en dat ik gewoon ongesteld ben tijdens de zwangerschap net als jou !

xxxx

nou heel veel succes morgen en duim voor je

Hoop dat alles goed is, laat je het nog weten ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja ik laat het gelijk weten als ik nieuws heb !!
ik ga nu lekker me bed in lekker warm !!!
weltrusten allemaal
xxxx

ik ben net bij de dokter geweest hioj zegt dat het waarschijnlijk een miskraam is maar dat kon die ook niet zeggen misschien dat ik toch nog zwanger ben moet 2 weken afwachten en dan de test weer opnieuw doen …

oh ja dat is dan afwachten meid,
hoop het beste sterkte in de 2 weken