Ongeluk komt idd in 3-voud!

Vandaag het nieuws gekregen dat Chris zijn tante van 3 huizen verder is overleden. Ze had een longaandoening en ze hebben haar “in laten slapen” met morfine… Ze lag al zeker 2 jaar slecht, dus voor haar een opluchting. Maar ongeluk komt idd in 3-voud, want ook mijn tante uit Duitsland ligt in het ziekenhuis. Ze heeft last van dichtgeslibde aderen overal, haar been is daardoor al afgezet en tenen. Ze is nu geopereerd aan haar doorligplekken en ontstoken stomp en weegt nog maar 35 kilo… Ze heeft zelf niet echt de wil meer… En dan nog de allerliefste buurvrouw… Die ligt op de IC te vechten voor haar leven na een hartinfarct en copd… En dan moet ik van het weekend vrolijk Nikki’s verjaardag gaan vieren, BAH! Sorry, moest het even van me afschrijven…

Wat een rotnieuws allemaal meid! Veel sterkte. Hopelijk komen er snel weer betere tijden aan jullie en jullie omgeving.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wat ontzettend verdrietig zeg. Gecondoleerd met het verlies van Chris’ tante. Sterke meis.

Groetjes,
M

Bah, allemaal lieve mensen die ziek zijn of zijn overleden. Het leven is soms hard meis! Hopelijk komen er inderdaad betere tijden! Sterkte!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Bah
Sterkte!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Vanochtend het nieuws gekregen dat mijn tante uit Duitsland overleden is… ben bang dat de buurvrouw het ook niet gaat halen, die ligt nog steeds op de IC…

Nee hè, je krijgt het wel voor je kiezen zeg. Gecondoleerd met het overlijden van je tante. Ik hoop dat je buurvrouw het gaat redden. Sterkte meis.

Groetjes,
M

Gecondoleerd. Als je haar situatie omschreef, is het misschien wel beter zo. Of voel je het niet zo? In ieder geval heel verdrietig om afscheid te moeten nemen.

Heb je nog wel Nikki’s verjaardag gevierd? Hoop dat je ondanks alle zorgen toch een fijn weekend gehad hebt!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@Liske: idd voor haar beter, ze wilde echt niet meer… Maar voor ons niet minder pijnlijk… We hebben Nikki d’r verjaardag gewoon gevierd en het was ook een hele aangename afleiding voor ons…

ik lees het nu pas… maar wat ontzettend erg allemaal! heel veel sterkte voor jullie… erg naar om zo een verjaardag te moeten vieren, maarja je kunt het ook moeilijk niet vieren de kleine meid wil ook dr feestje natuurlijk… alleen de ongelukjes rondom haar verjaardag hadden niet moeten gebeuren…vreselijk!

och ik lees nu je andere reacties… lieverd gecondolleerd! ik denk aan jullie…heel veel sterkte nogmaals…