Ongeduldig met eten

Joey is erg ongeduldig met eten. Als ik hem fruit of groente of pap of een toetje geef met een lepeltje, dan schreeuwt hij tussen elke hap door. Hij word echt kwaad als ik niet stevig doorvoer, haha!
Mijn vraag is of ik gewoon kan blijven scheppen, of moet ik ondanks het geschreeuw rustig aan doen? Hij heeft de groente binnen 5 minuutjes op! Hij krijgt er nooit de hik van en spuugt ook nooit iets uit…

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Bij Lindsey is het erg wisselend, met name de hapjes/toetjes die ze lekker vind gaan in rap tempo naar binnen. Zelf heb ik het idee dat ze wel elk hapje goed door moet slikken en het niet eerst opsparen en als ze alles gewoon binnenhoud is er geen enkel probleem. Nou moet ik wel zeggen dat Lindsey niet gaat schreeuwen, wel zit ze al met d’r mondje wijd open voordat ik uberhaupt het lepeltje opnieuw volgeschept heb. Ik zou m langzamerhand wel laten wennen aan het idee dat hij het niet altijd achter elkaar krijgt, gewoon telkens even (al is het maar 2 seconde) laten wachten. maargoed dat is maar een idee hoor dat is niet echt ergens op gebaseerd.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hahaha, herkenbaar!

Doe wat jou goeddunkt! Als dit goed gaat, prima toch? Hij wordt vanzelf wel kalmer, hij vind 't gewoon erg lekker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

morgan schreeuwt ook, maar alleen de eerste 2 happen, want ik negeer het, ik ga niet haasten. Zeker met haar potje niet want dan brand ze misschien haar mond. Ik blaas eerst goed. Alleen dacht ze daarvan eerst dat ik het op ging eten dus dat gaf ook paniek.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Zelf laten meehelpen, en vooral alvast beginnen met
hem mee te laten blazen bij warm eten.

Oh, en rustig aan met dat voeren.
TE snel is ook niet handig.
Moet wel gezellig blijven,
en hij leert vanzelf dat niet alles op zijn gewenste tempo kan.

M.

Ik zou als ik jou was zijn eten gewoon op een rustig tempo geven en niet achter elkaar doorscheppen. Hij zal er tenslotte toch aan moeten wennen dat hij zijn eten gewoon rustig moet eten. Toen ik net met groente en fruit begon was Tim ook erg ongeduldig. Hij wilde het gewoon achter elkaar naar binnen gelepeld krijgen. Maar ik heb gewoon mijn eigen tempo aangehouden. En dat werkte, want op een gegeven moment hebben ze dan wel gewoon het geduld om te wachten.

Groetjes,
Sandra

Het komt ook doordat hij het lekker vind denk ik Hij word helemaal enthousiast en schreeuwt daarbij. Maar als ik even probeer te wachten dan gaat die blije gil over in gehuil
Ik probeer het ook zo veel mogelijk te negeren, maar als hij echt huilt moet ik wel opschieten anders word het hele potje niks meer…
Enne zelf laten blazen en meehelpen… Ik zou niet weten hoe ik dat er nu al in moet krijgen, haha! Pffff hij zit echt nooit een seconde stil en gaat alleen maar lachen als ik het blazen voor doe:D

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Marijn schreeuwde in het begin ook als het niet snel genoeg volgens hem ging, ik dacht echt van ja en nu… doorscheppen of gewoon wachten tot hij weer stil is. Ik ben gaan doorscheppen en het gaat weer over gelukkig. Marijn kon voor mijn gevoel ook nooit vol hoe meer hoe beter. Nu denk ik weleens kom op mannetje eet eens wat meer vooral brood gaat de laatste maand niet echt geweldig. Als hij bijna een broodje op eet is het veel. Marijn luste korstjes maar dat lust hij nu ook niet meer dus dan er maar af eet hij tenminste wel brood.

9 maanden banner