hallo allemaal hebben jullie dat ook dat jullie baby,s veel wakker worden s,nachts tot 3 uur gaat het goed en vanaf 3 uur is het elk uur tot 6 uur wakker dan geef ik voeding en dan slaapt hij tot 8 uur hij is nu 3 maanden ik weet niet meer wat ik moet doen
Ong 5 keer wakker per nacht
Met 3 maanden is dat nog niet zo heel "raar’ ofzo hoor.
Wél heel vermoeiend
Kaya is 4,5 maand en zij sliep door na 3 maanden.
Er zijn ook baby’s die na 1 week al doorslapen en sommige pas weer na 6 maanden, heel verschillend dus.
Een echte tip heb ik niet aangezien hij “officieel” nog geen nutrix mag hebben ofzo.
Maar…hoop houden Het kan zo ineens van de 1 op de andere dag over zijn hoor, dat hij wél doorslaapt!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ik hoor alleen maar verhalen dat ze overal doorslapen ik dacht heb ik dat weer. mijn zusjes baby sliep met 2 weken al door ik wacht rustig af ik heb nog wat langer vrij genomen van mijn werk dus mischien met 4 maanden van de week ging het 1 keertje goed van 11 uur tot kwart voor 8 maar toen bleef mijn nichtje slapen want die gaat 1 keer in de twee weken haar bed uit voor mij s,nachts dus ik dacht ahhhh eindelijk maar neeeee volgende dag gaat weer precies hetzelfde als altijd .groetjes chantal