One of those days

Vandaag was weer 1 van die dagen. Ik moest Zoë naar mijn ouders brengen (55km) terwijl ze haar normaal op mijn werk komen halen, dus om half 6 opgestaan om nog maar op tijd op de zaak te zijn.
Doet madammetje eerst 20 min. over haar fles die normaal in 10 min. leeg is, kakt vervolgens haar broek vol “tot de nek” dus moest ik haar wassen en schone kleren aangeven. Toen bleek het dorp waar mijn ouders wonen bijna compleet onbereikbaar ivm een reconstructie van de hoofdweg. Mijn ouders passen op donderdag ook op onze hond Amiq en die mag niet in mijn vaders auto, dus ik mijn jeep daargelaten en mama’s auto’tje meegenomen, vergeet ik de lichten uit te zetten (bij die van mij en mijn man gaat het automatisch), dus pa komt om 17.30 uur de kleine en de hond terugbrengen, kan hij niet weg omdat de accu helemaal leeg is…
En dat allemaal op 1 dag, pffffh moest het ff kwijt.

Groetjes,
Inge

Nou zeg, wat een dag! Zulke moet je niet teveel ineens hebben .

Gr Sandra

Getver wat een gedoe allemaal op 1 dag. Hoop dat deze nieuwe dag je wat leukere dingen brengen zal.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Je hebt er zoms van die dagen bij zitten pppffff…
zoms zit het mee en soms zit echt alles even tegen.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Tjeempie, dan ben je blij als de familly slaapt… en dat morgen hopenlijk iets soepeler verloopt.

Groet Vanessa mama van Senna.

een ding scheelt , je hebt nooit twee van zulke dagen achter elkaar!!!
tenminste ik hoop voor je dat het bij deze dag gebleven is!!
fijne dag

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Vandaag ging het inderdaad beter. Ik heb gewerkt en op vrijdag is mijn man thuis met de kleine. Maar misschien herkent iemand dit ook; hij heeft het zooooooo druk gehad, toen ik om 18.30 uur thuiskwam was de kleine niet in bad geweest, er was niet gestofzuigd (het enige huishoudelijke klusje dat hij op vrijdag moet doen) etc. Haha, mannen…

nee hij was zeker druk met genieten… wij vrouwen kunnen minstens 3 dingen tegelijk maar mannen… maar ach,wel leuk zo’n zorgdagje van de man!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Ja waarschijnlijk heeft hij gewoon heel de dag verliefd naar die kleine zitten kijken haha. Hij is al sinds ik bevallen ben op vrijdag vrij, maar dit is pas de 2e keer dat hij het helemaal alleen moet doen omdat ik ben werken en dan valt het toch stiekem ff tegen.