Onduidelijke uitslag

Hallo,

Ik verlang om dit moment ontzettend naar nederland… ik ben nederlands maar woon in belgië op het moment, wil héél graag weer terugkomen, hopelijk gauw! Ik ben vorige week bij mijn huisarts geweest voor een zwangerschapstest, die was positief(hoera! dit is mijn eerste zwangerschap), hij heeft ook meteen bloed afgenomen voor een aantal virustesten waaronder toxoplasma. Toen ik belde voor de uitslag kreeg ik te horen dat het laboratorium niet goed heeft kunnen zien of ik wel of niet immuun ben tegen toxoplasma dus moest ik gisteren nog een keer terugkomen om opnieuw bloed af te laten nemen. Vanochtend kon ik bellen voor de uitslag en die is opnieuw niet duidelijk, mijn huisarts heeft mij geadviseerd om volgende week naar een gynaecologe te gaan. Daar heb ik meteen een afspraak voor gemaakt. Moet ik mij nu zorgen maken? Mijn excuses voor de belgische lezers, maar ik voel tot nu toe niet dat alles zeer goed georganiseerd loopt hier, eerlijk gezegd vind ik het nogal een zooitje en voel mij zeer ongemakkelijk.(misschien is dat alleen mijn persoonlijke ervaring)