Ondertandjes

Hoi hoi,

was vergeten te melden hiero dat we op vakantie gingen , maar goed, we zijnn dus weer terug… het was niet helemaal ideaal voor Lisa merkten we, maar das een ander verhaal. Mijn vraag is als volgt: als de witte bobbels al erg dik zijn in het mondje, hoe lang duurt het dan meestal voor de tandjes doorkomen? De bobbels zijn onderhand zo dik dat het lijkt dat ze gaan ontploffen hahahaha!

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

helaas kan het dan nog behoorlijk lang duren, maar ook kunnen ze zo door komen is bij ieder kind anders

welkom terug trouwens

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja, kan nog wel een poos duren hoor! Onze oudste had ook met 3 maanden al van die bobbels en het eerste tandje kwam met 9 maanden door!
Dus geen peil op te trekken!

Groetekes, Sje

Yep hier ook. En maar kwijlen en overal op willen bijten… Jens z’n eerste tandje kwam uiteindelijk ook ‘pas’ met 7,5mnd.
Femke zit nu ook al overal op te bijten en kwijlt alsof het een lieve lust is en ik voel ook aardig flinke bobbels.
Maar als ik kijk, zie ik geen rode plekjes dat er echt flinke druk op staat en het tandvlees snel kapot zal gaan… Dus ja… Tot die tijd maar lekker over 'r tandvlees wrijven; vind ze heerlijk.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker