Ondernemen en moederschap

Mijn zoon is 20mnd, en ik heb een erg mooie carriérekans in het vooruitzicht: een eigen praktijk. Zijn hier meer moeders die met een peuter die zelfstandig zijn gaan ondernemen en hoe zijn jullie ervaringen.

bedankt!

x Floss

sterkte met deze moeilijke beslissing.

ik wil volgend jaar kinderkamers gaan schilderen dus wil ik ook voor mezelf beginnen maar mijn mannetje en ik hebben dus deze afspraak als hij werkt ben ik thuis als ik werkt is hij thuis er is er altijd eentje thuis .
bespaart ook oppas en kdv .
dit hebben mijn ouders ook altijd gedaan het ging altijd goed zo .

ik zou er gewoon goed over na denken van de voordelen en de nadelen

sterkte met wat je beslist volg je gevoel

gr de mama van leyla

veronique daniels

mijn man gaat ouderschapsverlof opnemen, voor 1 dag p/wk. daarnaast 1 dag oma en 1 dag kdv. maar het is geen baan van 9 tot 5, ik weet dat je buiten je normale werktijden heel veel tijd moet investeren. ik wil weten of dat tegenvalt.
heb je een schuldgevoel, hoe reageert je kind etc.

x

x Floss

Mijn ex heeft ook een eigen bedrijf en ik weet dat hij ook nog dingen (administratie) moest doen in de avonduren.

Je vertelt dat het van 9 tot 17 is. Het zal een kwestie van plannen worden. Wat je binnen die tijd kan doen, hoef je thuis al niet te doen.
Vanaf het begin alles goed bijhouden (ook voor de belasting en de accountant) zo voorkom je dat je ineens alles moet gaan doen.

Het is een hele mooie kans en ik zou die zeker niet laten schieten.
Natuurlijk zullen er momenten zijn dat het tegenvalt, maar een kan als deze krijg je niet dagelijks.

Dus ik zou zeggen, pakken die kans!

groetjes, Liesbeth

Lilypie Vierde Ticker