Ondergewicht en bol buikje?

Hoi meiden,

sorry hoor daar heb je mij weer. Ik maak mij toch een heel klein beetje zorgen door de opmerkingen die we opeens krijgen. Erg apart, maanden hoor je niets en nu vragen mensen of ze altijd zo klein was etc. Ik probeer mij daar niets van aan te trekken maar nu heb ik een vraagje aan jullie?

Moppie heeft best een wel een bolle buik. Ik dacht dus voor de meting bij het CB dat ze lekker op gewicht was maar nu vraag ik mij af, hebben jullie kleintjes ook van die bolle buikjes? Iets om me zorgen over te maken?
groetjes,
Wendy

Heeft Bo ook, ieder kindje heeft dat. De ene keer is het boller dan de andere keer, heeft ook te maken met het feit of hij heeft gepoept of niet, en in de ochtend is hij minder bol dan in de avond. Heel normaal uds, en geen zorgen maken , alhoewel dit makkelijker gezegd is dan gedaan!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Dat hebben zowat alle peuters. Komt door hun lichaamshouding: holle rug en buik vooruit. Geen zorgen over maken!

Groetjes,
M

Alle peuters hebben bolle buikjes. Dat is gewoon de lichaamsbouw. Die bolle buik gaat pas aan het verdwijnen ergens in de kleutertijd.

Groetekes, Sje

Hoi meiden,
bedankt voor de geruststelling. Heel stom maar ik zag opeens die kindjes in Afrika die zwaar ondervoed zijn voor me en toen schrok ik

Die hormonen versterken echt al je emoties he? Ik ben normaal gesproken al niet super zeker van mezelf enzo maar nu is het veel erger.

Bedankt in ieder geval!
liefs,
Wendy

Graag gedaan. En sterkte met je hormonen

Groetjes,
M