Onderdeel voor zwangere vrouwen op forum?


#1

Hallo,

Misschien kan er aan het forum een nieuw deel toegevoegd worden voor zwangere vrouwen. Tijdens mijn zwangerschap zat ik ook met vele vragen. Het zou leuk zijn om ook hiervoor wat raad te krijgen. Is dit mogelijk?

Groetjes,

Tamara


#2

hoi tamara,

goed idee zat toen ook met vele vragen.
en is dit ook een leuk forum voor. en dan een aparte rubriek.

groetjes gytha


#3

Ik las jullie bericht en wil graag gelijk even reageren. Er zijn heel veel fora te vinden op het internet speciaal voor vrouwen die zwanger zijn. Kijk maar eens op link verwijderd bijvoorbeeld. Misschien heb je er wat aan.

Gewijzigd door - Asje op 09 Mar 2008 22:37:39


#4

Ja maak gerust reclame voor een concurrerende site hoor!

Groetekes, Sje


#5

Hallo
Ja!!
Dat is pas een goed idee! Toen ik zwanger was had ik ook veel vragen en wilde ik dingen delen met andere zwangeren. Ik hoop dat dit deel er komt. Over een of twee jaar wil ik waarschijnlijk gaan voor de tweede. Ik zou het geweldig vinden als dat deel ook op deze site toegevoegd wordt. Ik denk dat het best een succes zou worden. Hoef ik tenminste niet van site naar site te surfen. Alles op 1 site praten over de oudste dan en praten over de baby in buik. Ik zou het geweldig vinden in ieder geval. Deze site is de fijnste site tot nu toe waar ik het meest aan gehad heb. De ervaringen, herkenning, tips, adviezen van andere moeders zijn voor mij veel waard.

Groetjes Chantal

chantal


#6

onder ikkeben op het forum staat nu een ikkeben zwanger

succes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#7

geweldig!!!1
groetjes chantal

chantal


#8

Je kunt toch je eigen berichtje in dit topic nog weghalen. Zie knoppenbalkje boven je berichtje. Helemaal rechts staat een prullenbakje. Daarmee kun je je berichtje wissen.

Groetekes, Sje


#9

hey sje thanks

het is gelukt weer wat geleerd

groetjes Gytha