Onderbroeken: billenkruipers


#1

We zijn zondag begonnen met zindelijkheidstraining van onze oudste dochter. Luier uit en in onderbroekje+t shirt laten rondstruinen. 't is er wel weer voor.

Maar haar onderbroekjes blijken allemaal tussen haar billetjes te kruipen. Nu hebben we haar beloofd dat als ze goed alle plasjes op t potje doet dat ze nieuwe grote-meisjes-onderbroeken krijgt. Iemand tips voor broekjes die goed zitten?
Ze heeft nu de goedkope van de hema (slips). Maar ook de bovenrandjes laten al los. Voor over een luier was prima… maar voor zo los niet. Ze heeft er nu niet al te veel last van, maar voor langdurig wil ik toch nieuwe voor haar kopen. Haar zusje heeft een aantal knickers (ook hema). Zelfde maag (98/104). Heb ik haar ook laten passen maar kruipen ook tussen de billen.

Zelf is ze 104 cm en 16.5 kg. Lang dus voor haar leeftijd, normaal postuur denk ik.

Iemand tips voor geschikte onderbroekjes voor een meisje???


#2

En van die onderbroekjes met een klein pijpje er aan? (weet de naam niet) Daar heeft mijn dochter dan ook minder problemen mee


#3

Ik kocht ze laatst bij de action. Zitten erg prettig, zijn de hipsters.

Groetjes Manderijn.


#4

Ik heb heel vaak onderboekjes in zo’n plastic tasje met 7 stuks erin, weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen. Het is een soort etuitje, mijn dochter heeft tenminste nu haar kleurpotloden erin haha. Ze zijn volgens mij van Disney, met de Disney prinsessen of Mickey Mouse e.d. Ik heb ze wel eens gekocht bij H&M en nu altijd bij C&A. Zitten bij mijn dochter in ieder geval perfect en zijn ook niet heel snel kapot.

Groetjes,
Muisje


#5

ten cate die heeft pijpjes. (ook zonder overigens)
Maar ik denk dat je er niet onder uitkomt met billenschuiven gaat de onderbroek toch tussen je billen schuiven… door het schuiven… of gaat het zonder schuiven ook tussen de billen?
Hier draagt mijn dochter ten cate ik heb er veel plezier mee, blijft mooi zit mooi, …

Greetz Cora


#6

Ik kocht laatst voor de jongste ten cate. Jeetje, gewoon 10euro per boxer!!

Groetjes Manderijn.


#7

Thanks voor de tips!
Ten cate nog nooit van gehoord. Maar zal eens gaan zoeken! Al is 10 euro per broekje boven ons budget
Goed idee anders broeken met pijpjes… boxers dus. Dat hebben we nog niet geprobeerd. Al vind ik dat zelf niet lekker zitten, is dat geen garantie dat dochterlief t niet zou willen. Papa draagt dat immers ook


#8

oww maar als je ten cate in outlet koopt dan ben je 3 stuks ondergoed voor 15 euro kwijt…
Dat is wat ik doe… Boeien als ze niet met de mode mee lopen zit onder de kleding (vindt ik dan)
Bodybrand verkoopt het bijvoorbeeld… even zoeken dan heb je ook wat, …
Succes


#9

Zeeman heeft ook zo’n soort strakkere boxershortjes voor meisjes. Onze dochter van 10 wil alleen maar boxershortjes. Hipsters zitten tussen een slip en een short in ( de pijpjes zijn wat langer dan een slip, wat korter dan een short ) ook bij action kun je shorts en hipsters krijgen. In elk geval om even te proberen zijn deze 2 winkels wel de moeite waard om even langs te gaan denk ik.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#10

Thanks Asje, Hier int dorp hebben we wel een zeeman. Denk dat ik daar maar eens ga kijken volgende week! Of boxers van de hema proberen… dan hoef ik ons dorpje niet uit


#11

Ik heb ook hipsters van de Zeeman (nu toevallig van hello kitty, maar ze zijn er ook neutraler) en die zitten prima. Kun je op 60 graden wassen en ook in de droger doen, zonder dat het krimpt. Ik heb bijpassende hemdjes, die vind ik wel wat strakker worden in de droger, maar het blijft wel mooi! En ook voor een redelijke prijs!

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers


#12

Nou vanmorgen met t kleine dametje op pad geweest. Ze had al broekjes van mini/mickey mouse gezien online… dus die moesten het worden.
We hebben nu zowel slips als hipsters van de zeeman met natuurlijk dus mouse en ook Dora . Verder nog boxers van de hema… gaan we gewoon eens kijken wat nu t beste zit. En als ze dan een maatje groter moet, weten we wat haar goed bevalt.


#13

Bij het kruidvat verkopen ze Ten Cate onderbroekjes en hempjes (meisjes en jongens). 2 stuks voor 10 euro…