Onderbroek obsessie

We of eigenlijk morgan heeft weer wat nieuws. Als ze in bed ligt dan moet ik weer naar boven komen want dan moeten haar knieen weer ingesmeerd en ook der billen (sudo) en elke keer nu ook met der middagslaapje moet en zal ze een schoon slipje aan krijgen. Dus als het aan haar ligt verschoon ik dus 2 x per dag der slipje… Aan de ene kant heb ik zoiets als jij er makkelijker door slaapt omdat ze zo moeilijk slaapt en ik heb er genoeg zeg maar, aan de andere kant denk ik ben gek ook dat ik twee keer per dag jou slip sta te verschonen omdat jij het idee hebt dat ie vies is. Ze kan ook slecht tegen vieze handen en vieze spullen. Ben ook een beetje bang als ik er steeds aan toe geef ik straks een kind met smetvrees heb of is dat een beetje ver gezocht nog nu?

Groetjes,

Michèle

Tja, ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen. Zeker als ze een luier draagt is die natuurlijk lang niet vies. Voor je het weet sta je de hele garderobe te wassen omdat ze dan misschien makkelijker slaapt. Ik denk dat het allemaal rektactiek is om nog wat langer wakker te blijven.

Succes met heel het slaapverhaal!

dat smetvrees gedrag herken ik heel erg, meer dan erg zelfs, want dat is bij rico idem dito! zo gauw er een kruimel aan zn hand zit: mamaa poetse! aaah bahh!!
niets mag vies zijn alles moet schoon.
sterker nog hij loopt al een week met een billendoekje alles waar hij opwil gaan zitten eerst te poetsen. haha… ja ik weet niet denk dat het weer een fase is… en smetvrees nee daar zou ik niet echt aan denken het is wel zo’n soort gedrag, maar goed omdat morgan het ook heeft heb ik zoiets van; dan zal het wel weer bij het peuteren horen omdat ook rico het heeft

Gewoon weer terugleggen en de volgende keer aantrekken, dus gewoon maar 2 nieuwe onderbroeken per dag! Dat zou ik doen als ie over de luier gaat!

@ Malawimamajad heb ik inderdaad ook al over na zitten denken ja. Dan maar zo inderdaad.

Groetjes,

Michèle